Sigga Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Også kan du laste ned configene deres...Da blir du bare helt PRO!!!11
Ksungam Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Også kan du laste ned configene deres...Da blir du bare helt PRO!!!11 mhm
anon12234 Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 skriv din egen cfg shøl!. man blir ikke bedre av å ta proz'a sine cfg's. benytt det utstyret du syntes er best......
PioUs-JiN Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Men som sagt, standard er 800x600 oppløsning, 100hz eller mer, lav sens, bra musematte, og crt skjerm. Hvis du har disse tingene har du et greit utgangspunkt som de fleste pro folka har. Hm... det er langt ifra nødvendig å kjøre på 100 Hz.. som sagt, øyet oppfatter ikke mer enn 75 Hz og da er det ikke vits i å overanstrenge skjermkortet (som alerede må være dårlig nok til å klare å drive cs glatt) Mener rett og slett at det er BS at man anbefaler crt fremfor de beste LCD'ene. greit crt kan kjøre høyere oppløsninger enn LCD skjermer, men alikevell når du skal kjøre den så lavt som det man gjør i cs, så er det ikke nødvendig med en crt (det er min mening, men som du sier det så tror jeg aldri jeg har sett en progamer med LCD skjerm )
fenris1911 Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Men som sagt, standard er 800x600 oppløsning, 100hz eller mer, lav sens, bra musematte, og crt skjerm. Hvis du har disse tingene har du et greit utgangspunkt som de fleste pro folka har. Hm... det er langt ifra nødvendig å kjøre på 100 Hz.. som sagt, øyet oppfatter ikke mer enn 75 Hz og da er det ikke vits i å overanstrenge skjermkortet (som alerede må være dårlig nok til å klare å drive cs glatt) Mener rett og slett at det er BS at man anbefaler crt fremfor de beste LCD'ene. greit crt kan kjøre høyere oppløsninger enn LCD skjermer, men alikevell når du skal kjøre den så lavt som det man gjør i cs, så er det ikke nødvendig med en crt (det er min mening, men som du sier det så tror jeg aldri jeg har sett en progamer med LCD skjerm ) Alle gode aimere merker forskjell på 75 hertz og 100 hertz, og ingen bruker lcd, naturleg nok. Eg får betre % aim jo fleire hertz skjermen kjører på.
A.J Green Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Så godt som alle bruker 100 hz og 100 fps. og en intelli mouse 3 eller 4 eller en mx500 noe i den duren. og oftest 800*600 Endret 31. oktober 2004 av ericthelord
Shaper^ Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 (endret) Når jeg spillte kjørte jeg 60Hz, noe jeg egentlig ga faen i, alle i clanen min whina over 100fps osv, jeg så faenke forskjell og syns d så bedre ut med vsynch på for da slapp jeg at halve skjermbildet hang igjen når jeg snudde meg fort... 800*600 var et must og 1.2-1.4 i sens var greit. Brukte MX-500 fra logitech og SteelPad 4S... Kosta mye penger, merka ikke stor forskjell fra ei tøymatte fra clasohlson egenlig:P Men hvis ikke du trenger alt mulig piss som "pr0z" bruker så ikke kjøp d, bruk d DU liker BEST og spiller best med, noe som er komfortablet og greit å sitte lenge med (om du skal spille lenge).. Ikke bli så påvirka av hva alle andre bruker og er, du er unik, hadde d ikke vært kjiipt om alle gamere i verden hadde vært "pr0z"? Vær deg selv, ikke prøv å være noe du ikke er! Endret 1. november 2004 av Shaper^
Ostepølsa Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Så godt som alle bruker 100 hz og 100 fps.og en intelli mouse 3 eller 4 eller en mx500 noe i den duren. og oftest 800*600 noop, 60 fps og 60 hz, ime 4.0 stemmer, 1600x1200 ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå