Gå til innhold

Pro gamres setup and hardware


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei forsovit ikke. men jeg klarer meg med MX 510, 1600x1200@85Hz med 4,5 i sense hehe

oj... 4,5 i sens :dontgetit:

 

jeg har 1,2 elelr 1,3 jeg.. kommer ann på hvilken side på musematta jeg bruker :p

 

og det er ikke nødvendig å stresse skjermkortet med 85 Hz siden du ikke kommer til å merke forskjell mellom 75 og 85 (såvidt jeg vet)

Lenke til kommentar
nei forsovit ikke. men jeg klarer meg med MX 510,  1600x1200@85Hz  med 4,5 i sense hehe

oj... 4,5 i sens :dontgetit:

 

jeg har 1,2 elelr 1,3 jeg.. kommer ann på hvilken side på musematta jeg bruker :p

 

og det er ikke nødvendig å stresse skjermkortet med 85 Hz siden du ikke kommer til å merke forskjell mellom 75 og 85 (såvidt jeg vet)

vel HZ har MYE å si for meg, har jeg under 85 får jeg migrene med ENG gang, er Hz under 85 i spill, ser jeg flimringen velgid legg og klaarer ikke spille, så for meg jo jeg er EXTREM sensitiv ovenfor HZ, så det du sier er helt feil i forhold til hva jeg oppelver, noen kan ikek se forskjellen på 60 til 85 + en gang

Lenke til kommentar
vel HZ har MYE å si for meg, har jeg under 85 får jeg migrene med ENG gang, er Hz under 85 i spill, ser jeg flimringen velgid legg og klaarer ikke spille, så for meg jo jeg er EXTREM sensitiv ovenfor HZ, så det du sier er helt feil i forhold til hva jeg oppelver, noen kan ikek se forskjellen på 60 til 85 + en gang

oki, som sagt man bruker de innstillingene man selv foretrekker ;)

Lenke til kommentar

Sitter på en monitor som max 85 hz.

 

De andre i klanen har 100. Gjett hvem som alltid løper tregest ^^

 

Det er forskjell på fps i CS. Om det har noe å i i nyere spill vet jeg ikke. Tror ikke det teller på samme måten der. Men det er vel noe liggnende i quake III, hvor lav fps gjør at du ikke kan løpe/bunnyjumpe lioke bra?

Lenke til kommentar

Du kan jo sjekke hjemmesidene til folka da, www.sk-gaming.com for heaton sitt oppsett, www.teamnoa.net for noa sine oppsett, catchgamer.no for xeqtr og slikt. Vel, noa er vel både på teamnoa og catch.

 

Men som sagt, standard er 800x600 oppløsning, 100hz eller mer, lav sens, bra musematte, og crt skjerm. Hvis du har disse tingene har du et greit utgangspunkt som de fleste pro folka har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...