Gå til innhold

Gmails spamfilter - hobbyprosjekt


Superslask

Anbefalte innlegg

har opprettet en Gmail konto som jeg tenkte å legge inn på alle mulige sider som krever email, bare for å se om dette spamfilteret dems er så godt, eventuelt hvor mange mails dette kan bli etterhvert. (Gmail siden overfloden av plass)

(ikke si jeg er ego som bruker en gmail account til dette, om dere mener jeg burde gi den til deg istedet kan du vel sjekke Gmail tråden, hvor alle som vil ha en konto får en gratis)

 

men jeg klarer jo ikke dette alene, trenger derfor "hjelp" til å få denne emailen listet hos spammere. er ikke et meget privat prosjekt, så jeg legger ut passord og brukernavn også, slik at andre kan se om dette faktisk fungerer bra.

 

[email protected] (ja, ss ikke s)

passordet er "spamming"

 

hjelp meg med å mate den inn på de fleste nettsteder som mest sannsynlig kommer til å spamme den ned.

 

 

mulig denne er litt på kanten, men som sagt er dette et lite hobbyprosjekt.

om det kommer invites til denne kontoen og du er inne på den, bruk dem gjerne, jeg bryr meg ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror ingen gidder å ta over en mail ved navn "sspammer", ialfall ikke når det er så enkelt å få seg en konto med valgfritt navn i en annen tråd her på forumet.

 

EDIT:

ikkenoe problem om noen skulle gidde å endre passordet, jeg kommer til å sjekke kontoen nesten daglig, og jeg har fortsatt secret word som ikke kan endres.

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...