Gå til innhold

hvilket kort burde jeg velge?


MonkyBOY

Anbefalte innlegg

gecube sitt 6800nu 128 koster 2258

og gainaward sitt 6888LE koster 2008

 

Ligger det en bedre CPU i 6800nu brikka slik at man kan klokke mer og sjansen for og få 4 pips til er vel også støre? noen som har 6800LE kort eller 6800nu kort som kan legge inn litt resultater?

Endret av MonkyBOY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

monky: du har sett tråden min... eller her er ihvertfall noen resultater med LE softmoddet til 16x1,5

 

 

linky

 

 

men jeg vet ikke om det kortet du velger kan låses opp (aldri hørt om gecube før)

:roll:

 

vet ihvertfall at det er mangen som har problemer med LE men ytelsen er den samme hvis de kjører samme klokk, og du VET at begge får låst opp like mangen pipes....

Lenke til kommentar

Jeg ville nok valgt gecube sitt 6800nu kort. Det er veldig mange som har problemer med 6800le kortene (meg selv inkludert) på grunn av noe som trolig er en produksjonsfeil på en del av disse brikkene fra nvidia sin side. Da er du i tillegg garantert 12 pipes (selv om jeg ikke har hørt om noen som ikke har klart å låse opp minst 4 pipes ekstra på 6800le ennå). Mitt gainward 6800-le kort er nå sendt i retur og jeg må nok belage meg på inntil en måned uten skjermkort, så jeg tror ikke det er så dumt å legge i 250 kr ekstra for å slippe dette :)

Endret av stighe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...