Gå til innhold

Microplex og Komplett leveringstid!


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg har to spørsmål angående leveringstid.

 

Hvor lang tid bruker Microplex på å levere kabinetter?

 

Og hvor lang tid bruker Komplett.no på å levere et hovedkort?

 

Jeg bestilte på Torsdag natt, rundt kl. 23:30, når vil jeg få det mon tro?

 

Takker for svar.

 

Hilsen en som aldri som aldri har handla datadeler!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg for min del har gode erfaringer med både komplett og microplex når det gjelder leveringstider. Problemet er at slikt varierer. Av og til kan det ta lengre tid osv. Dette gjelder begge deler. Men i de fleste tilfeller skulle både hovedkortet og kabinettet vært sendt dagen etter at du bestilte

Lenke til kommentar

Hvis delene er på lager så bruker de som regel fra noen timer til et døgn før de får sendt varen. Posten :roll: bruker derimot opp mot en uke (inkl helg) dersom du bor litt langt unna senderen.

 

Edit: Kan du ikke bare sjekke pakkesporingen for å få vite hvor i posten pakken var registrert sist?

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Så gøy!!

 

Synd jeg ikke kunne få dem idag for jeg kjeder meg sånn :tease:

 

Eller vent litt, jeg bestilte torsdag natt, og det er før kl. 15 igår så KANSKJE jeg har en sjangse til at det kommer hjem??

 

Sorry for at jeg er FOR ivrig, har aldri handla deler før ;)

du kan jo sjekke hvor de delene er akkuratt nå ved å bruke www.posten.no og søke etter de.. :)

Lenke til kommentar

Hvis du går inn på den linken til posten som er i noen poster over her, så ser du helt til høyre på siden at det står Sporing av pakker. Skriv inn nr. der og trykk søk verre er det ikke...

 

Edit: Og ordet >du< kom løpende inn fra venstre etter å blitt etterlatt ved start av skriving av posten...

Endret av MU26599
Lenke til kommentar

Problemet er at den ikke finner noen ting på det nummeret.

 

Jeg hadde fått en mail fra Komplett.no der det sto en hel haug informasjon og helt nederst på mailen sto det "Pakkesporing".

 

Jeg kopierte det nummeret, trykka søk og fikk fram dette:

 

Ingen data funnet. Det finnes ingen opplysninger registrert på det oppgitte sendingsnummeret.

Kontroller at sendingsnummeret er riktig inntastet. Dersom nummeret er riktig, ta kontakt med

nærmeste bedriftspakkesenter, eventuellt innleveringssted.

Lenke til kommentar
Problemet er at den ikke finner noen ting på det nummeret.

 

Jeg hadde fått en mail fra Komplett.no der det sto en hel haug informasjon og helt nederst på mailen sto det "Pakkesporing".

 

Jeg kopierte det nummeret, trykka søk og fikk fram dette:

 

Ingen data funnet. Det finnes ingen opplysninger registrert på det oppgitte sendingsnummeret.

Kontroller at sendingsnummeret er riktig inntastet. Dersom nummeret er riktig, ta kontakt med

nærmeste bedriftspakkesenter, eventuellt innleveringssted.

Posten er veldig trege med å oppdatere pakkesporinga si. Prøv om feks 12 timer, så vil du set at den sikkert var ankomstregistrert for mer en 12 timer siden.

 

AtW

Lenke til kommentar
Hvis jeg skriver pakkenummer, kan noen sjekke da?

 

Eller skal pakkenummeret være hemlig?

Du bør ikke offentligjgøre pakkenummeret nei. Da kan noen skrive ut pakkesporingen og dra ned og hente pakken din som om det var deres. Kanskje ikke så fristende om du har bestillt på oppkrav, men om du har betalt med visa el. så er det jo litt dumt å miste pakken din.

Lenke til kommentar

Hvis han har fått et pakkenr må vel pakken være hos posten og ikke komplett, ettersom d er posten og ikke komplett som finner på de nummerene. Trodde den skulle vært registrert å hele greia jeg da :dontgetit: men jeg tar sikker feil :ermm:

 

Oki slettes pakkenummeret når pakken har kommet fram til Postkontoret?

pakkenr'et er d samme hele veien til du henter den :)

Endret av [^..^]Christian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...