Gå til innhold

Noen som støtter terror?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Islam er anti-velstand, det vil si anti-menneske, det vil si anti-liv.

Anti-menneske = anti-liv? Hva med de andre livsformene på planeten? Null verdt fordi de ikke har noen "egenverdi"? Du minner meg om Alien, som ikke ser noen verdi i noen andre organismer enn de av sin egen art, og dreper alt liv den kommer over. Du gjør meg nesten flau av å være menneske. Du minner meg også om den rabiate kristenkapitalistpsykopaten Ann Coulter som mener mennesket har rett til å voldta jorden og drive rovdrift på all dens ressurser, men det synes du sikkert bare er tøft.

 

Er du kristen, PelsJakob?

Lenke til kommentar
Islam er anti-velstand, det vil si anti-menneske, det vil si anti-liv.

Anti-menneske = anti-liv? Hva med de andre livsformene på planeten? Null verdt fordi de ikke har noen "egenverdi"? Du minner meg om Alien, som ikke ser noen verdi i noen andre organismer enn de av sin egen art, og dreper alt liv den kommer over. Du gjør meg nesten flau av å være menneske. Du minner meg også om den rabiate kristenkapitalistpsykopaten Ann Coulter som mener mennesket har rett til å voldta jorden og drive rovdrift på all dens ressurser, men det synes du sikkert bare er tøft.

 

Er du kristen, PelsJakob?

Amen. Godt innlegg spenol

Lenke til kommentar
De kristne (for det meste katolikker under middelalderen) var jo ikke så sene om å slenge deg på bålet om du ikke trodde på gud, jesus og alt annet tull de klarte å oppdrive :whistle:

Kristendommen kan også tolkes i fundamentalistisk og totalitær retning, men i motsetning til islam, kan den også tolkes i motsatt retning.

Lenke til kommentar
står ingenting i islam at du skal ut å drepe de som er vantro.

Jo, det gjør det. Det er sågar dødsstraff for frafall:

 

But if they turn renegades, seize them and slay them wherever ye find them

Generelt om vantro:

 

I will cast terror into the hearts of those who disbelieve. Therefore strike off their heads and strike off every fingertip of them.

 

Moreover Allah says of those who reject him. Because, Allah has already sentenced them to death.

Fight those who believe not in Allah nor the Last Day, nor hold that forbidden which hath been forbidden by Allah and His Messenger, nor acknowledge the religion of Truth, (even if they are) of the People of the Book, until they pay the Jizya with willing submission, and feel themselves subdued.

For ikke å glemme det eksempelet den pedofile voldtekstmannen, landeveisrøveren og massemorderen Muhammed selv satte ved sin livsførsel.

 

Det står faktisk at de skal ut i verden for å konvertere alle til islam (ikke med vold).

Det står at de kan gjøre det ved bruk av vold:

 

O Prophet! rouse the Believers to the fight. If there are twenty amongst you, patient and persevering, they will vanquish two hundred: if a hundred, they will vanquish a thousand of the Unbelievers

Dette betyr at vi kan vente oss vold og terrorisme fra muslimer dersom de skulle oppnå en andel av 9 % av Norges befolkning.

 

Mulig noen svært ekstreme grupperinger tolker islam slik du hevder ... men det gjelder ikke majoriteten av muslimer.

Islam er i seg selv totalitær og fundamentalistisk. Det er nok noen som kaller seg muslimer og som ikke følger islam, men hvem tror du i så fall at de kommer til å støtte når konflikten mellom vesten og islam eskalerer? Med trussel om dødsstraff for frafall, tviler jeg på om de velger vestens side.

 

Hvorvidt anti-velstand = anti-liv ... det er for meg å dra den litt langt. Det er som å si at penger = lykke.

Velstand gir ikke nødvendigvis lykke, men det legger til rette for at enhver kan strebe etter lykke. Tror du at man blir lykkelig når man bruker hele dagen på å produsere mat, for eksempel?

 

Hva folk mener er et bra liv driter jeg i, så lenge de holder seg for seg selv og ikke prakker idee'ene sine på meg.

Akkurat. Derfor er jeg imot islam og andre religioner. Tro og tvang er to sider av samme sak.

Lenke til kommentar
Anti-menneske = anti-liv? Hva med de andre livsformene på planeten? Null verdt fordi de ikke har noen "egenverdi"?

De har verdi, men kun for mennesket. De har ikke verdi i seg selv, men de har verdi den grad mennesket utnytter dem.

 

Du minner meg også om den rabiate kristenkapitalistpsykopaten Ann Coulter som mener mennesket har rett til å voldta jorden og drive rovdrift på all dens ressurser, men det synes du sikkert bare er tøft.

Selvsagt. ;)

 

Er du kristen, PelsJakob?

Nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...