Gå til innhold

ta opp samtale? k700 og k700i

poppo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Takker

Men kan det tas opp ubegrenset med tid, er det bare 1-2 min,eller til minne er fullt:

Video å lydopptak kan du ta opp til minnet er fullt.. så jeg tipper det er det samme i denne situasjonen å :yes:

Skrevet
Takker

Men kan det tas opp ubegrenset med tid, er det bare 1-2 min,eller til minne er fullt:

Ja det er "ubegrenset".

Det er også der du kan gjøre my andre ting med samtalen.

Ikke det at jeg husker det ifarta, men det er bare å trykke så finner man det ut.

Skrevet

Noen som vet hvordan man slår av kamera- og videolydene på k700? Snakker da om knipselydene når man tar bilde og pipelyden når man starter opptak.

Skrevet
Noen som vet hvordan man slår av kamera- og videolydene på k700? Snakker da om knipselydene når man tar bilde og pipelyden når man starter opptak.

Det skal faktisk ikke være mulig å slå av denne lyden ettersom mobilkameraer har blitt brukt til så mye snikfotografering at mobilprodusentene ble pålagt dette for å hindre slikt.

^ Lang setning.

Skrevet

Synd at lyden faktisk er så irriterende at jeg vurderer å bruke angreretten, mer irriterende kameralyd skal man se lenge etter. Greit man kan ha lyd, men ha i det minste en vanlig kameralyd isteden for noe som høres ut som en stukken gris. :thumbdown:

Skrevet
Synd at lyden faktisk er så irriterende at jeg vurderer å bruke angreretten, mer irriterende kameralyd skal man se lenge etter. Greit man kan ha lyd, men ha i det minste en vanlig kameralyd isteden for noe som høres ut som en stukken gris. :thumbdown:

Lool, enig med deg der.

Skrevet

lal. heelt enig. alle som har sett på mobilen min ser jo seff på kamera, så hver gang de tar et bilde, ler dem. det er litt flaut. SE bomme litt der ja.. :roll:

Skrevet

At dem ikke har lov å slå av lyden er greit, men å ha en skikkelig teit irriterende lyd er helt uforståelig. Dem kan heller ha en ordentlig kamera/knipse/blitzlyd når man tar bilde, jeg tar ikke bilder pga det høres helt for jævlig ut. Er ikke så imponert over K700i og kameralyden er en av grunnene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...