Gå til innhold

Er call of duty bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
men hva menes med skripting?  :blush:

At mye som skjer i spillet er forhåndsprogrammert til å skje akkurat samme sted hver eneste gang. Mange soldater i gruppen din er f. eks udødelige helt til et spesielt sted i spillet hvor de dør absolutt samme sted hver gang. Synes personlig at det er mye tøffere at ting som dette skjer av tilfeldighet, som f. eks i Operation Flashpoint.

Det va da fælt kor negativ du var i dag da :nei:

edit: men ja.. synes at det er kulere at det skjer ting tilfelding som i OFP :yes:

Endret av *Magnus*
Skrevet
men hva menes med skripting?  :blush:

At mye som skjer i spillet er forhåndsprogrammert til å skje akkurat samme sted hver eneste gang. Mange soldater i gruppen din er f. eks udødelige helt til et spesielt sted i spillet hvor de dør absolutt samme sted hver gang. Synes personlig at det er mye tøffere at ting som dette skjer av tilfeldighet, som f. eks i Operation Flashpoint.

Det va da fælt kor negativ du var i dag da :nei:

edit: men ja.. synes at det er kulere at det skjer ting tilfelding som i OFP :yes:

Egentlig har jeg aldri vært noe spesielt positiv over CoD, sier bare det jeg synes kunne ha vært bedre. ;)

Gjest Slettet-nQdjz0
Skrevet

Jeg syntes at det er det beste fps spillet jeg har prøvd.

Men høy lyd i surround er halve opplevelsen i det spillet :w00t:

Skrevet

Call of Duty er haugevis bedre enn f.eks Medal of Honor serier.

Grafikken er mye penere, det er mye kjappere gameplay og våpen animasjoner og lyder er helt op topp.

MEN - så kom United Offensive - og det tar kaka. Iallefall online. For de som ikke har prøvd dette online - så er det egentlig ikke noe annet å gjøre enn å prøve det NÅÅÅ!

Ingenting er fetere enn de slagene man havner oppi med 32 andre på en eller annen server. Man kan bruke tanks, jeeps og .88-guns osv. FETT!

:love: Cod:UO

Skrevet

CoD: UO på LAN er genialt!! Eg og fire kameratar sat godt over 6 timar og ni-spelte det! Og killcam er genialt! Det sette ein stoppar for: Camping, wallhack etc... CoD: UO er konge på multiplayer, men eg synest singelplayer delen vart for scripta til tider! Men den har sine høgdepunkt som Odland81 nemner. Eg trur ikkje du vil angre viss du kjøper det! :thumbup:

Skrevet
MEN - så kom United Offensive - og det tar kaka. Iallefall online. For de som ikke har prøvd dette online - så er det egentlig ikke noe annet å gjøre enn å prøve det NÅÅÅ!

Ingenting er fetere enn de slagene man havner oppi med 32 andre på en eller annen server. Man kan bruke tanks, jeeps og .88-guns osv. FETT!

Og en annen artig sak de har lagt til, som gjør at jeg aldri kan spille vanlig CoD igjen. Du kan spurte!! Ufattelig hendig når kulene suser rundt deg!

Skrevet

Jeg syns at Call Of duty er en av de beste 2 verdens krig spill ute på markedet for tiden. Du får virkelig følelsen å være med i kampene som blir fremstilt. Kuler granater eksplosjoner, susende fly som slipper bomber brennende hus osv gir virkelig følelsen av å være med i stridens hotte linje! :D Spesiellt hvis du har et bra høytaler sett så vil du få ekstra utbytte av spille pga at lyden er jo bare suveren! :yes:

Nei er bare å vente på Cal Of duty 2 da når det kimmer en gan til neste år håper jeg! :thumbup:

Skrevet

Grafikken er mye penere, det er mye kjappere gameplay og våpen animasjoner og lyder er helt op topp.

CoD er ikke bedre enn Medal Of Honor-Pacific Assault.. :no::roll:

Skrevet

CoD er ikke bedre enn Medal Of Honor-Pacific Assault.. :no::roll:

Jaha?

Det er jo ikke ute enda. Så det er vel litt tidlig å si er det ikke?

Men of Valor sugde jo - hardt.

Men gleder meg!

Skrevet
Kjøp deg Call of Duty: Deluxe Edition. Denne består av Call of Duty - Game of the Year Edition og Call of Duty: United Offensive (tilleggspakka). Pris 399.- på nærmeste Elkjøp. Spillet er litt kort, men med grunnspillet og tilleggspakka for prisen til et spill, ligger spilltiden over gjennomsnittet på your-run-of-the-mill FPS. Singleplayer delen er kraftig scriptet, men det er BRA skripting (ikke som i DOOM3). Føles som du er midt i krigshelvete, med kuler som suser rundt hodet ditt. Spillet inneholder noen geniale baner, Stalingrad (sett Enemy at the Gates?), Invasjonen av Foy og Battle of the Bulge(sett Band of Brothers). Det punktet spillet har blitt kritisert på er lengden, siden denne versjonen av spillet inneholder både orginalspillet og tilleggspakken for measly fire lapper, faller dette bort synes jeg. Multiplayer delen er genial, ikke minst med innførselen av KillCam... her kan su se hva personen som skjøt deg så fra et par sekunder før du ble skutt, til han skyter deg (prøv å bruke cheats som Wallhack og du blir lett banna fra serveren med denne finurlige ordningen).

Har du 400.- spenn og liker et spill med en solid SP-del og MP-del... er dette spillet for deg!

Easy does it, pølse i brød... sennep? Nei takk!!

Bra oppsummert.

Er veldig enig i den med krigshelvete. Husker første gang jeg spilte Stalingrad i CoD, og skulle opp bakken uten våpen. Fikk skikkelig krigsfølelse av det.

Og ja, noen ganger kan scriptingen være "trang", men husk at det dreier seg om befal som gir deg ordrer! I en reell krig er det ikke slik at soldatene får gå og loffe rundt og gjøre det på sin egen måte. Og forresten, bombetoktet var en skikkelig höydare!

Uansett, det er multiplayeren som er konge. Og med United Offensive har det kommet til Base Assault-moden som virkelig er bra! Spiller knapt noe annet, fordi det er så jævlig utmerket.

Skrevet

spillet klarer også å holde seg borte fra omaha beach så langt, kommer ikke på noen andre, utenom medal of honer spilla som foregår i asia, som gjør det samme

det beste ww2 spillet helt klart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...