Gå til innhold

Sette på CPU slotten? den datt av


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satte min kjært ervervede 19" skjerm i sengen rett etter at jeg hadde kjøpt den, hadde akkurat kommet hjem fra et lan og måtte rydde skrivebordet. Plutselig hører jeg et skikkelig smell, da har skjermen på en eller annen måte falt ned fra sengen og kræsjet med gulvet. Må har vært litt skjeive tygndeforhold elns, men den lever den dag i dag i beste velgående.

 

Dog ikke like dramatisk som et kabinett med innmat, men jeg fikk meg en støkk.

Lenke til kommentar
Håper ikke min pc faller i bakken, har 750g vifte/ribbe... :scared:

 

Men dersom alle delene er hele burde det ikke være noe problem, det fulgte guide for å sette sammen det med min prosessor...

750g ja det begynner å bli litt. Jeg har sendt pc'en (kan det kalles det? :p) inn til Datakjeden (orka ikke begynne og mekke selv, hadde ikke alle delene som trengs engang). Jeg har bett dem holde meg personelig informert om alle besluttninger som tas innenfor pc'ens liv!

Lenke til kommentar
Regner med at det var et socket A hovedkort? Da kan du jo se det fra den lyse siden: Abit NF7 v. 2.0 får du for en drøy 500-lapp  ;)  Men det var jo såklart synd at det skulle skje

Vet det, men om cpuen er fucka også så tar jeg likesågodt å kjøper AMD64-system altså nytt hk og cpu, den gamle 512ddr 400mhz rammen skal vel funke.

joda. Men jeg leste på AMD sine sider, og de anbefalte ikke vifter over 300g.

Jøss, hvis folk skal ha vifter på 300gram, og i tillegg en kjøler oppå der, da blir det tungt gitt ;)

Jeg en mente vifte + kjøleribbe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...