abcd423417984 Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 utrolig digg grafikk spør du meg. men jeg sliter med noe; jeg klarer ikke drepe folk. selv om soldatene mine står å skyter med klar linje på fienden så treffer de ingenting. noen som har peiling på hva dette dreier seg om? videre lurer jeg på hva det våpnet med det tallet som står nederst til venstre er for noe?
Glipp Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 utrolig digg grafikk spør du meg. men jeg sliter med noe; jeg klarer ikke drepe folk. selv om soldatene mine står å skyter med klar linje på fienden så treffer de ingenting. noen som har peiling på hva dette dreier seg om? videre lurer jeg på hva det våpnet med det tallet som står nederst til venstre er for noe? Ta MOUT training så får du hvite hvorfor hvis fiende har et skjold over hode, kan de ikke bli "drept".. ta MOUT courset
Glipp Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 forresten... noen som vet om det har komme en patch til spillet ?
abcd423417984 Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 hva gjør man da med slike fiender da?
Desdichado Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Enten tar du i bruk M203 granatkasteren eller du bruker røykgranter og taktisk fremrykking inntill du er nærme nok til å lobbe en granat i hodet på'n...
rulleguru Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Det er her du skal tenke taktisk, enten ta han fra en annen vinkel, evt skyte mot han med lag en, så han ikke får dukket opp og skutt lag 2 når de løper til en stilling der de kan treffe han. Eller du kan feks kaste en granat?
Glipp Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 Jepp Hvis det er cover på vegen til han bruker jeg enten å smoke, eller supress fire, så rykker jeg fram med det andre temaet, å lobber en granat, eller skyter han hvis jeg er i rett vinkell.. som sagt, tenk taktisk.. hvis det er mulighet, gå med et team rundt bygningen å ta han bakfra osv.. studer GPS'en btw: gikkk igjennom FSW i går DAMN, KORT spill
abcd423417984 Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 har skjønt det nå utrolig heftig spill! garantert plass på topp10 lista mi over spill av nyere tid.
Desdichado Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 btw: gikkk igjennom FSW i går DAMN, KORT spill Er nå midt i kapittel 9, snart ferdig da eller?
Glipp Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 btw: gikkk igjennom FSW i går DAMN, KORT spill Er nå midt i kapittel 9, snart ferdig da eller? det er 11 kapitler... å disse 2 singel missionene.. de er mye kjedeligere enn selveste campaignen hvis du spør meg... men... 3 cd'r !!! å 11 brett..
Glipp Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 trur jeg skal lage meg en ny profil å starte over igjen digger dette spillet.. eller spille COOP blir du med eller ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå