Gå til innhold

Full Spectrum Warrior - Dårlig grafikk ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

utrolig digg grafikk spør du meg. men jeg sliter med noe; jeg klarer ikke drepe folk. selv om soldatene mine står å skyter med klar linje på fienden så treffer de ingenting. noen som har peiling på hva dette dreier seg om? videre lurer jeg på hva det våpnet med det tallet som står nederst til venstre er for noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
utrolig digg grafikk spør du meg. men jeg sliter med noe; jeg klarer ikke drepe folk. selv om soldatene mine står å skyter med klar linje på fienden så treffer de ingenting. noen som har peiling på hva dette dreier seg om? videre lurer jeg på hva det våpnet med det tallet som står nederst til venstre er for noe?

Ta MOUT training så får du hvite hvorfor :) hvis fiende har et skjold over hode, kan de ikke bli "drept".. ta MOUT courset :yes:

Skrevet

Det er her du skal tenke taktisk, enten ta han fra en annen vinkel, evt skyte mot han med lag en, så han ikke får dukket opp og skutt lag 2 når de løper til en stilling der de kan treffe han.

Eller du kan feks kaste en granat?

Skrevet

Jepp :thumbup:

Hvis det er cover på vegen til han bruker jeg enten å smoke, eller supress fire, så rykker jeg fram med det andre temaet, å lobber en granat, eller skyter han hvis jeg er i rett vinkell.. som sagt, tenk taktisk.. hvis det er mulighet, gå med et team rundt bygningen å ta han bakfra osv.. studer GPS'en :thumbup:

btw: gikkk igjennom FSW i går :cry: DAMN, KORT spill :cry:

Skrevet
btw: gikkk igjennom FSW i går  :cry:  DAMN, KORT spill  :cry:

Er nå midt i kapittel 9, snart ferdig da eller?

det er 11 kapitler...

å disse 2 singel missionene.. de er mye kjedeligere enn selveste campaignen hvis du spør meg...

men... 3 cd'r !!! å 11 brett.. :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...