Gå til innhold

Enda en cs-film (muligens laga litt fort)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er blitt så populært nå å gi ut sine egne filmer at jeg slenger meg på bølgen med en film jeg laget litt for fort :p

Ting jeg skal advare og beklage meg for:

-Beklager, men det er kommet inn to sener med net_graph på

-Det er sneket seg inn en sene av meg på public (finn den og du får en 10'er ;) )

-Det har også sneket seg inn en skrivefeil på rulleteksten.

-Beklager for at jeg ikke har noe annet sted enn start.no sine servere å legge den på.

-Sorry for at kvaliteten ikke er av den aller beste, men det måtte gjøres pga limit på 30mb på start sine servere.

Nok pjatt; Her er filmen. Hjemme snekra cs-film

Nå: Klag i vei :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes den var ganske bra faktisk. Den fly-through saken var veldig hakkete styrt, også var det litt for mye ... "svart".. Kunne hatt litt mer action, men overall ikke så verst altså.

Skrevet

Uhm.

Team64.AMD mot mTw ... (intro i 1min 30sek)

Team64.AMD mot mTw kamp, litt kills..

Så noe med noen [PSData.no]-folk, og så tilbake til Team64.AMD mot mTw .

Feil film?

Det er i alle fall ikke noe du har "snekra selv" - med tanke på hvem som dreper hva, skulle jeg tro.

Poenget er vel å lage en film hvor du selv er "the main guy".

Skrevet
Det er i alle fall ikke noe du har "snekra selv" - med tanke på hvem som dreper hva, skulle jeg tro.

Poenget er at han har laget film av gode spilleres demoer selv.

Bra at du gir folk lyst til å dele med andre noe som helst.. :thumbdown:

Nisse.

Skrevet

Poenget er at han har laget film av gode spilleres demoer selv.

Bra at du gir folk lyst til å dele med andre noe som helst.. :thumbdown:

Nisse.

La meg si det slik. Du lager ikke en spillefilm bare med utklipp fra andre filmer og tar kredit for det selv. Ikke vondt ment, teknisk sett var filmen god (dog litt store sorte pauser) - det er innholdet jeg stusser på.

Nisse er jeg ikke før det nærmer seg kl 20 på julaften :tease:

Skrevet

Du kan si det slik, mange filmskapere lager filmer for f.eks enkeltspillerere eller lager filmer for andre claner. Greit nok at Hellslayer ikke er så rutinert ennå, men cut him some slack. Bedre at han lager noe??? Kanskje han ikke har så mange fine klipp selv... Og de beste fragmoviene er ikke laget av peronen som spiller selv...

Det blir litt teit å bare henge han ut fordi han ikke bruker eget materiale.. Synes det er morsommere å se på proffe spille.

Skrevet
La meg si det slik. Du lager ikke en spillefilm bare med utklipp fra andre filmer og tar kredit for det selv. Ikke vondt ment, teknisk sett var filmen god (dog litt store sorte pauser) - det er innholdet jeg stusser på.

Nisse er jeg ikke før det nærmer seg kl 20 på julaften :tease:

Hva er det man finner hvis man søker på cs-movies? Hvor mange filmer av de gode spillerene finner man ikke som andre har laget? Hvis alle skulle gitt ut filmer av kun seg selv hadde det nok vært et ganske labert antall filmer ute..

Kl. 20?? Jeg som synes det var seint med klokka seks når jeg var liten. Rett og slett barneplageri det der. ;)

Skrevet

Poenget er, dog som jeg sikkert misforstod var:

-Det er sneket seg inn en sene av meg på public (finn den og du får en 10'er  )

Da forestilte jeg meg at han hadde spilt public på en scene, og PCW eller whatever på resten. Trodde jeg skulle få se god norsk ungdom utmerke seg i det som kan bli vår framtidige nasjonalsport :roll:

Skrevet (endret)

Får vel svare for meg her.

Filmen er ikke av meg nei, fordi jeg er ikke noe god i cs og fordi jeg selv spiller kun public (og ingen vil se på public) og jeg liker bedre å lage filmer enn å spille selv.

Derfor tok jeg og fant demoer av andre spillere som har litt mer ferdigheter enn meg, slik at filmen i det minste ble litt underholdene.

Og som ericthelord sier så er det mange "filmskapere" som lager filmer av andre spillere.. Har du noen gang sett en film av HeatoN laget av HeatoN kanskje?

Den fly-through tingen var jeg ikke serlig heldig med (er litt utsø på hånda) og filmen er til tider veldig mørk, men det har jeg desverre ingen forklaring på. (Kan være codecen jeg brukte :shrug: )

Og jeg vet at det er et STORT forbedringspotensiale her, men hey.. alle må jo starte ett sted ;)

Endret av Hellslayer
Skrevet

Hadde ingen startet noe sted, ville heller ingen kommet noe sted. :thumbup:

Også gjør ikke codecen at pausene mellom ting som slår i takt med musikken at filmen blir mørk. Det er heller at det er for mye dødtid generelt... Men men.

Skrevet (endret)
Også gjør ikke codecen at pausene mellom ting som slår i takt med musikken at filmen blir mørk.

Kunne du formulert deg på en annen måte? Jeg skjønte ikke helt den setningen (mulig at det bare er jeg som er trøtt men..)

*edit: Nå skjønte jeg det.. Er nok bare jeg som er trøtt ja.

Og til alle andre: All feedback jeg får vil jeg selvfølgelig bruke til å gjøre neste film bedre, men uansett hvor mye dere klager så vil dere ikke få se noe av meg som spiller ;)

Endret av Hellslayer
Skrevet (endret)
Eg får den ikkje til å funke...får beskjed om ødelagt zip-arkiv. Blir den noko komprimert i zip da?

Fikk presset den ned enda 1mb med winace.

Hvorfor du får ødelagt zip-arkiv vet jeg ikke, men jeg kan ta og legge ut den ukomprimerte versjonen i morgen :)

Merklig nok fungerer ikke ace her heller, men winrar derimot pakket ut fila med glans.

Endret av Hellslayer
Skrevet

Jeg fikk og noe kluss med zipfila når jeg bare lastet ned og ville åpne den direkte.. men av en eller annen grunn sjekket jeg det via Total Commander, og da pakket den seg så fint ut, vet ikke helt hva som er galt med den.

Skrevet

Typisk min uflaks:

Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data.

Siden er midlertidig utilgjengelig, vennligst prøv igjen senere.

This user has reached his transfer quota for today.

The website is temporary unavailable.

Skrevet

Altså, skjønner ikke hvorfor folk bruker home.no.net.

home.no = ingen kvote, kjenner folk som har fått 300kb/s (max kapasitet på deres linje) og best av alt, du kan hoste filer over 200-300mb i kort tid (2-3 dager) uten at noe skjer.

Skrevet
Typisk min uflaks:

Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data.

Siden er midlertidig utilgjengelig, vennligst prøv igjen senere.

This user has reached his transfer quota for today.

The website is temporary unavailable.

Kom til meg å :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...