Gå til innhold

k500i, k700i eller T630?


Clerion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp heller K500i enn T630. Forskjellen på disse er at K500i IKKE har Blåtann, men K500i har i tillegg 11MB minne, T630 har 2MB. K500i har mye bedre kamera og mulighet for og filme, samt bruke MP3 som ringetoner. K500i er i tillegg mindre og lettere, men har et plastikk-aktig preg over seg i forhold til T630. Disse koster jo det samme omtrent.

 

Forskjellen mellom K500i og K700i er (i favør til K700i):

 

Mye bedre skjerm (176x220 oppløsning, 65.000 fargers TFT)

Radio (som fungerer veldig bra!)

Bluetooth

41MB minne (K500i har 11MB)

Bedre finish

Bedre kvalitetsfølelse

Bedre taster

Bedre høyttaler

Vet ikke helt om K500i og K700i har samme kamera, men bilder tatt med K700i er iallefall av bedre kvalitet.

 

I tillegg får du med Stereo-handsfree på K700i. Det får du ikke med K500i.

 

 

Dersom du skal kjøpe K700i, er den billigste plassen og kjøpe den fra Elkjøp Online - elkjop.no - der koster den 2849,- (merkelig nok står ikke Elkjøp listet i prisguiden...) I tillegg får du full 30 dagers retur-rett og 30 dagers prisgaranti.

Endret av bidz
Lenke til kommentar
K500i har ikke radio nei, men K700i er ikke verdt prisen. Batteriet S U G E R!!!!!1

 

Men at k500i har MP3 spiller er vel en overdrivelse? Med plass til to sanger??

 

 

T630 er vel så utrangert som den kan bli? :no:

Jaja, men jeg syntes den er verdt pengene ga 2300 for den på klartsvar med young talk. syntes det var helt greit. er dødsfornøyd. er litt vanskelig for meg å utale med om det med batteri enda for jeg bruker den hele tiden + at batteriet er i "innkjørings" fasen :p

 

Enig, "T630 is just sooo last week" :p

Lenke til kommentar
K500i har ikke radio nei, men K700i er ikke verdt prisen. Batteriet S U G E R!!!!!1

Så, dersom K700i ikke er verdt 2849,- (elkjop.no, billigste jeg har sett hittill uten abb.), hvilken telefon er da verdt den prisen, som har like mange funksjoner, og som er noenlunde like stor og like bra designet?

Endret av bidz
Lenke til kommentar
K500i har ikke radio nei, men K700i er ikke verdt prisen. Batteriet S U G E R!!!!!1

Så, dersom K700i ikke er verdt 2849,- (elkjop.no, billigste jeg har sett hittill uten abb.), hvilken telefon er da verdt den prisen, som har like mange funksjoner, og som er noenlunde like stor og like bra designet?

Siemens S65. Den mangler mp3 og radio, men kan kompensere med noe dyrere funksjoner som 1,23 mp kamera og minnekort-støtte.

 

Designet er en smaksak.

Lenke til kommentar

Er litt forvirret her jeg - har lest både testen av k500i og k700i og det virker som om k500i er mye bedre enn k700i ? Eneste forskjellen er mengden ram og at k500i er mer plast?

 

Har k700i høytalende telefon - eller er det bare k500i som har det?

 

Synes ikke k700i for rundt 3000 kr er så galt egentlig, men hvis k500i er bedre så kjøper jeg heller den.

Lenke til kommentar
Er litt forvirret her jeg - har lest både testen av k500i og k700i og det virker som om k500i er mye bedre enn k700i ? Eneste forskjellen er mengden ram og at k500i er mer plast?

 

Har k700i høytalende telefon - eller er det bare k500i som har det?

 

Synes ikke k700i for rundt 3000 kr er så galt egentlig, men hvis k500i er bedre så kjøper jeg heller den.

K700i har mye bedre skjerm enn k500i, mye mer minne, radio, båtann.

 

EDIT: Skriveleif :hrm:

Endret av *Dragon*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...