Gå til innhold

kritikk på fisk til weblog


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempebra! Dette blir en bra blog, det kan jeg se med en gang. Rett og slett nydelig.

 

1. Fargevalget er rett og slett genialt. behagelig å se på. Det er bra!

 

2. Navigasjonen er veldig enkelt samtidig lekker og funskjonell. Genialt med den nesten usynlig stiplete linjen under

 

3. Fjern den gråe linjen i headeren, bytt den ut med den lyseblå, da blir det virkelig bra.

 

Du har lagt gullegget, dette var veldig pent og greit designet. Men kanskje litt for enkel? :thumbup:

Lenke til kommentar
Relativt pent, men jeg føler det blir fargekrasj. Bytt ut det lyseblåe med samme gråfarge som du har på teksten i header.

Helt uenig, det er et fint og rent design ja, men den blåfargen passer jo utmerket. Burde heller bytte den gråfargen til en lysblåfarge om du først skal bytte.

 

- Likte ikke helt den brunfargen på menyen og headeren.

- Likte heller ikke plassering av meny.

Lenke til kommentar

slett ikke dumt, men:

synes du bør holde deg til to farger på den store teksten i header.

altså at BLOG.EQUATOR og DESIGNCAFÈ.NO får samme fargen. da ville jeg valgt gråfargen

 

menyen ble ganske fremtredende nå. både i form av størrelse og farge. prøv å demp den litt.

 

synes symbolene foran "les mer" linkene er litt rotete.

 

de to strekene som skiller header og meny er kanskje litt blasse, hvertfall den nederste av de. føler liksom at de er utvasket, prøv å gjør de en smule strerkere.

 

likte "contact me" og "home" linkene i header.

 

dette går rette veien, synes det alt i alt er en flott side. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...