Gå til innhold

Hva er deres hobby?

Clerion

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er gal etter fisking.

Vår fiske, sommer fiske høst fiske, vinter pilke på isen. Går med mye tid til dette. Liker best og fiske med flue. Mark går også greit.

Noen som har denne hobbyen?

Andre hobbyer :thumbup: ?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Driver med RC Nitro biler ;)

Har ikke kjørt på 2måneder da... :( Dette forumet innvanderte meg, og plutslig ble jeg hengende her.. :cry: Trist.... Menmen, får vel ta meg en tur en dag igjen ;)

Hater fisking btw, får aldri noe fisk :p Hr fått en sånn stygg lit'n en engang da... :roll:

Skrevet
[quote name='Teddy-' date='27/10/2004 : 21:25'] Driver med RC Nitro biler ;)

Har ikke kjørt på 2måneder da... :( Dette forumet innvanderte meg, og plutslig ble jeg hengende her.. :cry: Trist.... Menmen, får vel ta meg en tur en dag igjen ;)

Hater fisking btw, får aldri noe fisk :p Hr fått en sånn stygg lit'n en engang da... :roll: [/quote]
Me2 Rc er fett. Digg når det lukter metanol.
Skrevet

Poste på HW.no forum :p

Vel seriøst, driver litt med online D&D spilling, Paintball (når det er vær til det), lytter litt til musikk, ser TV, leser fantasy bøker, driver å skriver litt når jeg klarer det...trener på sats...(110kg Benkpress før jul, yeah! :p )

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Film, fiske, sykkel, pc, design, trening, brett, samling (av mye forskjellig), slalom og vanvittig mye mer.

Fisking var/er jeg helt ekstrem på. Specs:

Abu Garcia fluestang klasse 6-8

Abu Garcia karbon havstang med Penn snelle

Abu Garcia ferskvannsstang (til mark/slukfiske)

Diverse andre stenger.

Heftige skrin, vesker, hatt, vanntette hansker. Fluebindesett, kilometervis med sene, båt, håv mm.

Siden du spurte johanol :wee:

Nei, lite med alt i det siste. Nå er det bare film og pc.

Skrevet
Dykking! :D

Etter alt jeg har lest om deg her de sise månedene... så må jeg si du er virkelig en uvanlig fyr.........!

Er jeg? På hvilken måte?

Ellers er vel film en hobby jeg bruker mye tid på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...