Gå til innhold

Film: Grønngressamuletten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Barnslig. Tåpelig. Dårlig gjort.

Parodi uten humor, som kun er ut etter å latterligjøre noen 13-14 år gamle gutter som liker å lage film.

(Modig gjort å kalle POJP for "actors"... Dere er ikke akkurat rollebesetningen til The Deerhunter dere heller...

 

Snakk om å kaste bort tid, vær heller original og lag noe selv.

:!: ,, juz what we were looking for..!

Lenke til kommentar

Hei. Dette syns jeg var en særdeles dårlig parodi. For det første syns jeg ikke noe om å prøve å parodiere noen andre i forumet, samme hvor dårlige de er til å lage film. Dere kan i stedet gi dem konstruktiv kritikk.

Dessuten syns jeg til tider at deres parodi blir direkte krampaktig. Det blir ikke noe interessant å se på og scenene blir langtekkelige og kjedelige. Prøv nestegang å komme med noe litt mer originalt. Tips: Ikke film under mørke forhold. Dette gjør at kameraet har vanskelig for å fokusere, og kvaliteten blir veldig dårlig. Film under et platt lys og reduser lysstyrken i etterkant.

Ellers vil jeg gjerne påpeke at jeg selv ikke er noen tilhenger av pojp. Jeg syns de kanskje tar seg selv litt høytidelig når de arangerer manuskonkurranser og liknende. Liker heller ikke deres skryt av effektene sine, som ikke engang er hjemmelagde. Dette er ikke noe vanskelig å få til og det er hvertfall ikke noe å skryte av. Selv lager vi filmer med effekter i iblandt, men disse er i det minste selvlagde, bruker 3dstudio max og afterburn. Det å skryte av å bruke andres effekter i egen film syns jeg blir blærete.

Prøv dere på en annen sjanger nestegang. Prøv å få litt mer driv i filmen deres. Til tider kan den bli litt for kjedelig å se på.

Lykke til videre.

Jola

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Aldri sett hva som parodieres her, men jeg må si jeg fant denne noe underholdende i seg selv. Især slutten med all festingen og "Touch And Go" som musikk. Hysterisk.

Ellers var dialogene og skuespillet så sterilt og langtekkelig at jeg fant det fascinerende! Og de mørke scenene som gjorde at man ikke så en dritt! Jeg digget denne! :D

Kanskje litt for langsom innimellom.. men korny bra. 7/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...