Gå til innhold

NFSU2 demoen er ute!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vel ingen som har fått prøvd den enda, eller?

reknar med at eg laster den ned i morga, vist det ikkje viser seg at den er elendig da.

uansett takk for opplysningen.

Skrevet (endret)

HAH, vi har lissom adsl og demoen laster ned ved 21,1 kbps...stygt...

og når jeg har venta i 3t el no så går det ikke lenger, det er så sinnsykt typisk... :thumbdown:

EDIT: Wow, nå er den på 7%...men nå er det plutselig 4t og 37min igjen, tia går oppover i stede for nedover :hrm:

Endret av figure_02
Skrevet

og der ville den ikke gå mer nei....typisk min uflaks :hrm:

får vell vente til spillet kommer ut jeg da....men dere som har prøvd den, post i denne tråden og si hvordan den var!! :thumbup:

Skrevet (endret)

Nei, herregud så treeeegt :cry:

Trodde iallefall jeg skulle klare 500KB/s :(, men neida, 20!! :devil:

Og gamershell er nede, der pleier jeg jo få opp o 1.4MB/s :( ARGH, må ha demo NAA:D

Endret av M@R7!N
Skrevet

Da har jeg testet demoen, og den er ganske bra etter min mening. Man kjører liksom rundt i byen, og må finne forskjellige løp der andre utfordrer deg, og man kan også utfordre andre. Dette visest på kartet. Selve stylingen av bilen har jeg ikke satt meg innn i enda (vet ikke om det går i demoen engang). Ellers er det ganske likt eneren.....

Skrevet

Jeg er ferdig for lengst, hadde full speed (130 kB/s) hele tiden på linken fra trådstarter. :wee:

Spillet var derimot ike noe særlig, på brettet så jeg ingenting annet enn gatelys og totalt mørke. Ikke engang billysene kunne skrus på. Alt var mørkt, og jeg kjørte i blinde. Ikke noe kult. :nei:

Skrevet
Jeg er ferdig for lengst, hadde full speed (130 kB/s) hele tiden på linken fra trådstarter. :wee:

Spillet var derimot ike noe særlig, på brettet så jeg ingenting annet enn gatelys og totalt mørke. Ikke engang billysene kunne skrus på. Alt var mørkt, og jeg kjørte i blinde. Ikke noe kult. :nei:

Merkelig.... Det var ikke tilfelle hos meg :ermm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...