Gå til innhold

mangel på gta san andreas eksemplarer


Anbefalte innlegg

Dukker opp i løpet av onsdagen tipper jeg. Er egentlig veldig rart det ikke ligger ute for forhåndsbestilling.

ok, hvilken pris fører dere da? Elkjøp på østlandet solgte ihvertfall Vice City til 399,- når det var splitter nytt. Håper på samme pris ;)

pris spiller ingen rolle på GTA

hehe, det er vel egentlig sant, ja. Men gidder jo ikke kaste penger ut av vinduet om det er betraktelig billigere et sted..

tja, 200ekstra er verdt det for GTA for en ventetid på 2uker, men er neppe noen stor forskjell sikkert bare 50kr+-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke lov til å oppgi pris, og for å være helt ærlig så vet jeg ikke selv. Men kommer nok til å bli lav ja... :). Om jeg ikke husker feil, så får alle se på onsdag.

 

Men som sagt, elkjøp bruker Bonver som holder til i sverige og så vidt jeg vet så bestiller de ikke via KE media. Men skal som sagt høre med de på onsdag, så får vi se.

hehe, det høres meget bra ut, ja.. Liker elkjøp jeg... Spørs bare hvilken elkjøp man besøker :yes:

 

Elkjøp sarpsborg har et elendig spill-utvalg,

Elkjøp Fredrikstad tar inn de nyeste og beste så fort som mulig.. (Vet ikke helt hvorfor de tok inn 50kopier av Sidney 2000, men sikkert en glipp)

 

Bare 3 dager igjen nå!! :dribble:

Lenke til kommentar

Vet noen hvem spaceworld har som importør? Det er ikke noe problem for meg å få tak i spillet siden mamma jobber på trekanten i asker. Jeg kan være med henne inn før det åpner på fredag og stå rett utenfor spaceworld. Det jeg er redd for er at mange folk har fårhondskjøpt det. Men hvor rart er det hvis han første som skal kjøpe det ikke for kjøpt.... :roll:

Lenke til kommentar

Men det at de ikke har fått nok, vil ikke si at de ikke har mottatt noen! De av oss som har bestilt for lenge siden, vil jo være først på lista (antar jeg) og BØR få det på fredag! Jeg har ihvertfall sendt mail til Gamesmix og undersøkt. Venter på svar nå! Jeg bestilte dette 12.07.04 ihvertfall...

Lenke til kommentar
Fy f*en så jeg hater Gamezone , jeg sendte selvføgeli mail og krevde min kopi siden jeg forhåndsbestilite...Men nei , de kunne ikke garantere noe :mad:

Siste gang jeg handlet fra gamezone ja !

Gamesmix sa til meg tidligere i dag: "Vi har 900 bestillinger inne, og 1000 eksemplarer! alle som har f.best. får dette på fredag"

Lenke til kommentar
Fy f*en så jeg hater Gamezone , jeg sendte selvføgeli mail og krevde min kopi siden jeg forhåndsbestilite...Men nei , de kunne ikke garantere noe  :mad:

Siste gang jeg handlet fra gamezone ja !

Gamesmix sa til meg tidligere i dag: "Vi har 900 bestillinger inne, og 1000 eksemplarer! alle som har f.best. får dette på fredag"

You made my day, Takk for go' nyheten :love:

Lenke til kommentar
Fy f*en så jeg hater Gamezone , jeg sendte selvføgeli mail og krevde min kopi siden jeg forhåndsbestilite...Men nei , de kunne ikke garantere noe  :mad:

Siste gang jeg handlet fra gamezone ja !

Gamesmix sa til meg tidligere i dag: "Vi har 900 bestillinger inne, og 1000 eksemplarer! alle som har f.best. får dette på fredag"

You made my day, Takk for go' nyheten :love:

Ey! No problemo! :thumbup:

 

Ikke mange timene igjen nå!

Lenke til kommentar
Fy f*en så jeg hater Gamezone , jeg sendte selvføgeli mail og krevde min kopi siden jeg forhåndsbestilite...Men nei , de kunne ikke garantere noe  :mad:

Siste gang jeg handlet fra gamezone ja !

Gamesmix sa til meg tidligere i dag: "Vi har 900 bestillinger inne, og 1000 eksemplarer! alle som har f.best. får dette på fredag"

You made my day, Takk for go' nyheten :love:

Ey! No problemo! :thumbup:

 

Ikke mange timene igjen nå!

litt over 50(Imorra er det offiselt 42)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...