Gå til innhold

mangel på gta san andreas eksemplarer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tør ikke ta noen sjanser, så i morgen etter siste forelsning / jobbing med basisgruppa skal jeg dra rundt og sjekke i butikkene. Skal høre etter om hvis jeg er kjempesnill, om jeg kan få kjøpe spillet med en gang.

 

Starter med Elkjøp BS, så Elkjøp BS. Hvis det ikke blir napp / garanti på at jeg får det innen fredag, må jeg dra til Drammen for å sjekke der. Må vel gjøre alt for å gå det til, men det er verdt det :)

Lenke til kommentar
Hmm, stusser da enda på hvorfor hun fortallte meg at de ryktene bare var tull..

 

Kansje hun mente at GamesMix hvertfall fikk sin del?

 

Jaja, "du har det i postkassen på fredag" :fun:

 

*host host, å nei jeg er syk på fredag* :p

Hun dama sa det samme til meg! Men jeg nevnte på det diverse ting jeg hadde lest, og da sa hun at det hun ihvertfall visste var at de hadde fått nok til å dekke sin etterspørsel! Og det er ett svar jeg er fornøyd med! Har tatt meg fri på fredag jeg.

Lenke til kommentar

Var innom både Eljkøp og Spiderman på Buskerud Storsenter nå.

 

Siden Elkjøp har så kjempehyggelig pris (479 kroner) bestemte jeg meg for å gå dit først. Etter lang ventetid fikk jeg spurt om de kunne holde av et eksemplar til meg, men det var uaktuelt.

 

Så gikk jeg til Spiderman, men der var utsalgsprisen 599 + 50 for at de skulle holde av et til meg. Butikkene ligger altså 30 meter unna hverandre på samme kjøpesenter.

 

Det jeg har bestemt meg for å gjøre er hvertfall å droppe fredagens forelesning, troppe opp på Buskerud Storsenter klokka 09:50 og få kjøpt GTA:SA for 479 kroner på Elkjøp :)

 

PS! De har 50 eksemplarer der, så til dere som bor i området; stay away :p

Lenke til kommentar

Hehe, jeg er bare bekymret for at postfolka er trege jeg. Jeg bor i studentby, og der leveres posten til en egen postavdeling, som så vidreformidler posten til våre postkasser.. Hvis den typa ikke klarer å få lagt MIN pakke i postkassa fort nok, er jeg redd vi får oppslag i VG i lørdag!! :yes:

Lenke til kommentar
Var innom både Eljkøp og Spiderman på Buskerud Storsenter nå.

 

Siden Elkjøp har så kjempehyggelig pris (479 kroner) bestemte jeg meg for å gå dit først. Etter lang ventetid fikk jeg spurt om de kunne holde av et eksemplar til meg, men det var uaktuelt.

 

Så gikk jeg til Spiderman, men der var utsalgsprisen 599 + 50 for at de skulle holde av et til meg. Butikkene ligger altså 30 meter unna hverandre på samme kjøpesenter.

 

Det jeg har bestemt meg for å gjøre er hvertfall å droppe fredagens forelesning, troppe opp på Buskerud Storsenter klokka 09:50 og få kjøpt GTA:SA for 479 kroner på Elkjøp :)

 

PS! De har 50 eksemplarer der, så til dere som bor i området; stay away :p

hehe... Skal ha det der jeg også.... :p kan jo hende de får inn noen på OBS også da.... får håpe jeg får tak i det i morra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...