Jeg_ruler Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Er det noen som har en liste over mye brukte CS uttrykk, for nybegynnere? Blir litt forvirra
cheeplix Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 (endret) n00b - nybegynner, dårlig stfu - shut the fuck up lol - laugh out loud rofl - rolling over floor laughing lmao - laughing my ass off roflmao - du skjønner.... plz - please n1 - nice one najs - nice, pent thx - thanks ty - thank you noe mer? Endret 25. oktober 2004 av Cheezcake
Sjark Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Er det noen som har en liste over mye brukte CS uttrykk, for nybegynnere?Blir litt forvirra lol - lafhing out loud rofl - roling on the flor lafhing roflmao - roling on the flor lafhing my ass off ffs - for fu**ing sake hs - holyshit or headshot td - thanks dude np - no problem dette var alle jeg kom på, sorry for min dårlige engelsk på de tre første forklaringene
Potetfar Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 1337 - leet/elite Og A=4 B=8 C=( D=|) E=3 F=ph G=6 H=|-| I=! J=_| K=|< L=1 M=/\/\ N=/\/ O=0 P=|> Q=0, R=|2,|- S=5 T=7 U=|_| V=\/ W=\/\/ X=>< Y=`/ Z=see Kilde: UrbanDictionary.com
DevN Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 GL > Good Luck. HF > Have Fun. GG > Good Game BG > Bad Game Mest brukt i pcw/cw/XonX, ikke så mye public. Bruker selv GG på public, da. Obs. Vet ikke helt om BG egentlig "eksisterer", men en del som bruker det.
Jooakim Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 GG - Good Game NS - Nice shot omg - Oh my god omfg - oh my fucking god
Tahiro Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 n00b - nybegynner, dårligstfu - shut the fuck up lol - laugh out loud rofl - rolling over floor laughing lmao - laughing my ass off roflmao - du skjønner.... plz - please n1 - nice one najs - nice, pent thx - thanks ty - thank you noe mer? Feil Nybegynner er Newbie n00b er noe fjortisser har funnet på. Det gir ca 0 mening samme med n0bb nabb nebbe labb osv.
Dorian Gray Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Feil Nybegynner er Newbie n00b er noe fjortisser har funnet på. Det gir ca 0 mening samme med n0bb nabb nebbe labb osv. Det er ikke feil hvis folk som spiller CS bruker n00b med betydningen "nybegynner", det er jo nettopp det trådstarter er ut etter.
Dorian Gray Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 l8, gull, wallhack, cheat, cheater, omfg cheatern00b = jammen tok du meg der ja, bra jobbet.
brillan Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 l8 = lotto (visstnok..) Nei? l8= late l2 = lotto
likferd Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Feil Nybegynner er Newbie n00b er noe fjortisser har funnet på. Det gir ca 0 mening samme med n0bb nabb nebbe labb osv. Det er ikke feil hvis folk som spiller CS bruker n00b med betydningen "nybegynner", det er jo nettopp det trådstarter er ut etter. Etter det jeg har forstått, blir "n00b" brukt om folk som er bedre en dem selv (cs fjortissene altså) hver gang de blir drept, hyler de jo n00b og lignede
Dorian Gray Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Tror det er svensk, faktisk. Ikke at jeg kan svensk. Hvordan uttales 8 på svensk?
likferd Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Tror det er svensk, faktisk. Ikke at jeg kan svensk. Hvordan uttales 8 på svensk? noe alla "åtta"?
blinkeh Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 (endret) omfg plzzzz gid gull2k4 lixm lol lul lil gulle gullesen plzzzzzzz omfg ruzbruzz fjortizzzz zmz plzzzzzz morra di! Med denne setningen kommer du til å sette deg i respekt på norske publicservere Pass også på å hive med noen 2k4k3k4k555k76, for å vinne de virkelig gode guttas respekt. Endret 25. oktober 2004 av blinkeh
Nymfo- Olga Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 (endret) CS- språk: - Husk å si RoX2Xl|1ORs og SusXXXXo34RS og nOOb !!!!1 etc... - Varier stor og små bokstaver i usammenhengende smørjer og bruk gjerne tall istedet for bokstaver - Bruk tidenes mest bedritne uttrykk (som har blitt nevnt) : "Gull"/"Å gulle"/hva enn Et par generelle tips på kjøpet: - Oppfør deg som en prepubertal idiot (Ca 13- 14 år) - OG HUSK: DE vet ikke at du er en pinglete sengevæter, og at den EGENTLIGE grunnen til at du må stikke er at mamman din kjefter på deg... Endret 25. oktober 2004 av Nymfo- Olga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå