Jan-Inge Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Vel, jeg tror jeg skal levere inn en ekstra kupong på lørdag. Hvis jeg vinner skal jeg kjøpe følgende hardware og det mener jeg. WAF faktoren (Wife acceptance factor) er rimelig lav men jeg tror det allikevel skal gå. http://www.force-dynamics.com/index.shtml Teaser: Fler som har lyst på?
tor_erik Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Åssen skal jeg få plass til den der på rommet?
Brighto Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Åssen skal jeg få plass til den der på rommet? Hiv ut senga di! Du kan sikkert sove i ''bilsetet'' Såg stilig ut den der, men neimen om eg brukar 140 000 på noke sånt! Nei, då kjøpe eg heller ratt og pedalar til 99,- på komplett.no!
Goophy Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 301 pricing from $10,000 to $30,000US depending on options Du får en dugelig racerbil for den summen. Er ikke så dyrt å kjøre på ordentlig bane. Sikkert mye morsommere, men man kan ikke kræsje så mye man vil...
HMaster Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Skal lete lenge etter spill som støtter den saken der
Scortech Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Åh. det ser dritbra ut.Hadde jeg vunnet i lotto så hadde jeg bestilt det med engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå