Spragleknas Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 (endret) 1. Ser MEGET bra ut! 2. Ser lovende ut 3. OK / Er jo samma greiene 4. Et steg tilbake. 5. Direkte dårlig Kan lastes ned herfra: LINK Endret 25. oktober 2004 av JEG76
Thor_F Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Går for alternativ nr. 3. Har spilt alt som har kommet ut av CM-varianter, men nå er jeg for første gang i tvil om jeg gidder mer.
Spragleknas Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Skrevet 25. oktober 2004 Blir spennende å se hvordan CM5 blir ... skal jo være bygget fra scratch. ER litt mellom 2 og 3 slev .. ting skjedde i hvertfall fortere...
Dʋgɢtung Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Football Manager demoen var fin den synes jeg, men jeg gidder rett og slett ikke å spille noe særlig på den, nettopp fordi det den slutter 01.01.05. Jeg synes alltid starten er litt kjedelig, men etter en sesong eller to tar det seg alltid opp! Demoen var OK+ hvis jeg får si det sånn, men nå har jeg aldri vært like engasjert i demoene til CM som i hele spillet, naturligvis. Gleder meg veldig till fullversjonen kommer - som ikke er veldig lenge igjen nå! 11 dager igjen bare faktisk
Spragleknas Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Skrevet 28. oktober 2004 Spørs om det blir CM4 eller FM som blir spillet.... BTW: Du kan spille videre på sve games fra demoen på fullversjonen
Dʋgɢtung Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Spørs om det blir CM4 eller FM som blir spillet.... BTW: Du kan spille videre på sve games fra demoen på fullversjonen Det med savegamene visste vi.... og mener du ikke CM5? CM4 er liksom litt foreldet nå, med tanke på spillerdata osv
Onkel Kompost Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Ah, jeg ville gitt det 3. Det er midt på treet. Et par irriterende ting, men generelt sett så ser jeg frem til jeg får det.. Har bestilt fra Play. Kommer vel i posten om noen dager... Det står jo utgivelsesdato den 5 november.
Spragleknas Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Skrevet 30. oktober 2004 Tror CM5 vil være raskere da den er bygget på en ny motor i stedenfor gamle CM-motoren som er i FM
apoxdigital Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Elendig topic. Skriv nå i topic hvilket spill det dreier seg om så slipper den å være villedende og folk må inn og lese (og bli dritskuffet for min del) over at det er Football Manager det er snakk om
Dʋgɢtung Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Elendig topic. Skriv nå i topic hvilket spill det dreier seg om så slipper den å være villedende og folk må inn og lese (og bli dritskuffet for min del) over at det er Football Manager det er snakk om Det står jo hvilket spill det er i topic, så jeg ser ikke helt problemet ditt? FM og CM er ord som brukes på samme måte som CS bl.a.
Spragleknas Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Skrevet 30. oktober 2004 Elendig topic. Skriv nå i topic hvilket spill det dreier seg om så slipper den å være villedende og folk må inn og lese (og bli dritskuffet for min del) over at det er Football Manager det er snakk om Elendig innlegg..... Klager du dersom noen skriver "Hva synes du om WC / GTA (...)"eller lignedne? svar på topic eller surf videre....
SkyMarshall Arts Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Fotball Manger er det mest tafatte spillet som finnes tror jeg. Men nå er ikke jeg fotball interessert heller da. Så da teller ikke mitt synspunkt regner jeg med.
tor_erik Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Må nok gå for nr 3, men det betyr ikke at den ikke var kul!
Dʋgɢtung Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Fotball Manger er det mest tafatte spillet som finnes tror jeg.Men nå er ikke jeg fotball interessert heller da. Så da teller ikke mitt synspunkt regner jeg med. Nei, du har rett der, så derfor hadde du ikke trengt å svart i denne posten her heller
SkyMarshall Arts Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Nei skal holde kjeft. Men jeg syns det var dårlig. Måtte bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå