Gå til innhold

LCD utstyr for kabinetter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen standard LCD utstyr som man kan koble til å få slengt opp noe info om systemet? Ser at det er veldig mye hjemmelaget utstyr som finnes, men jeg ser at et sluttprodukt.

Imran

Videoannonse
Annonse
Skrevet
den er dyr azz.

Den er beregnet får å feste vannkjølingspumpa i

Gå inn på www.hammar.no

se under Elektronikk> lcd pakker

Hvordan får man stilt inn disse da? Funker med programmer på den greia på microplex.

Skrevet
den er dyr azz.

Den er beregnet får å feste vannkjølingspumpa i

Gå inn på www.hammar.no

se under Elektronikk> lcd pakker

Hvordan får man stilt inn disse da? Funker med programmer på den greia på microplex.

Nope.. Det er en side hvor det ligger info.

http://www.ocshoot.no/lcd.htm

Der er alt du gjør. Steg for Steg

Skrevet (endret)

Hvis du kjøper dette LCD displayet slipper du å lodde noe som helst, bare kobler det i printerporten, fyrer opp programmet og vips så har du et fungerende LCD display. Jeg kjøpte mitt i dag.

Endret av Skjalg85
Skrevet
Hvis du kjøper dette LCD displayet slipper du å lodde noe som helst, bare kobler det i printerporten, fyrer opp programmet og vips så har du et fungerende LCD display. Jeg kjøpte mitt i dag.

Hvor gjør du av lange parallellkabelen da? Må vel ha no hull ut baksiden og

Skrevet

Ja, det må du. Jeg tok vekk den pynteplata på baksiden av kabinettet mitt og stakk kabelen inn mellom printerporten og kabinettet. Uansett kan man nok alltid finne en plass å stikke eg liten flatkabel inn.

Skrevet (endret)

Hammar selger den også i 4x40 tegn

noen som vet hvor man kan få tak i større lcd-display i norge.. som er like stort i høyde og bredde som 2 x Cd-Rom.

I farge mener du?

Da er et godt alternativ play station 1 skjermen

http://www.bit-tech.net/article/136/

Vet ikke hvor man får den.

Endret av Natrium
  • 2 uker senere...
Skrevet

bruker lcd smartie 5.1 siden det er den mest stabile versonen jeg har funnet av lcdprogrammer :thumbup:

men er det noen som har noen fine andre programmer så sier jeg ikke nei takk til link :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...