Gå til innhold

Whinerz.com - Suger det hardt?


Anbefalte innlegg

Altså ... ta en tur hit:

 

www.Whinerz.com

 

Hvis noen gidder, så hadde jeg satt pris på noen ord angående sia vår.

Den har vært til i mange år nå, med skiftende design, og jeg bare lurer på hva utenforstående tenker når de spretter innom. Jeg vet nemlig hva jeg tenker om de fleste hjemmesider - og det er *oppkast/kjede seg/hvor er tilbake knappen* osv.

 

Men jeg og kompisen min og de faste der syns det er moro og pusle med da.

Men hva syns dere?

 

Btw: Cubase/FL Studio musikk i lange baner i download seksjonen.

Av meg that is ...

 

Få høre ... :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, av en eller annen grunn syntes jeg det ble litt dumt med ansikter av par karer i header. Det er mulig det er fordi det ikke var så godt gjennomført og muligens fordi bilde av person 2 ikke var samme kvalitet/stil som den første :p

 

Mulig teksten i header har litt for mye glow pluss at den blir litt "out of sync" med resten av designet (kan være glow, kanskje litt fargevalg, ellers er fonten stilig den)

 

Site ellers har vel ok design den. Svart/mørkmøøøørkgrå og sånn orangegul tekstfarge er vel helt "ålrite" ;)

 

Kom til å tenke på, fargen på tekst ellers på siden ble jeg litt usikker på, muligens også at font-size er så liten og at det virker litt trangt mellom linjene? :shrug:

Endret av FuLu
Lenke til kommentar

Btw: Cubase/FL Studio musikk i lange baner i download seksjonen.

Av meg that is ...

 

Få høre ...  :thumbup:

Fin musikk

Originalen til den "Matrix"-låta er faktisk piano-introen på Rob Dougan - Clubbed To Death. Og den er fra Matrix Soundtracket.

Du kunne gjerne "fornorske" siden helt. Den blandingen av engelsk/norsk er rar. Og: Det heter HVILKEN er den beste Dj Dark-låta?, ikke Hvem er den beste Dj Dark-låta?!!!

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar

Ja ok.

Takk for all respons.

Bare for å gjøre det helt klart, så er det her kun for moro skyld, og helt egentlig ikke noe annet enn en hjemmeside. Men det er litt artig og høre hva helt tilfeldige og møe kritiske utenforstående har og si.

 

Men god ide og fornorske siden helt, det har du helt rett i. Og det skal jeg gjøre.

Det er ikke noe annet enn et modifisert php-nuke, det står klart og tydelig på bunnen, men det er den enkle oppdateringsmuligheten og anvendeligheten til PhpNuke som frista nå. Denne siden har vært 100% hjemmelaget før - men nå følte jeg for et mer automatisert interface uten noen spesiell egen scripting.

 

Jo takk Lautsprecher, setter pris på ros på den sia der.

Er en smule tidkrevende det med musikk.

Visste ikke at orginalen til piano-melodien tilhørte Rob Dougan, så takk for den.

 

Edirt: NÅ heter det "Hvilken Dj Dark....." :thumbup:

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...