Gå til innhold

FIFA 2005 Karrieremodus?


Anbefalte innlegg

Hei. Nå har jeg spilt ferdig sesong 1 med Celtic i skotsk liga og takket nei til videre samarbeid med Celtic, valgte og jobbe å i den spanske ligaen nå.

 

Nå spiller jeg i spansk liga og er i 2. sesong.

 

Når kan jeg spille Champions League og møte lag som Manchester United, Arsenal, og Rosenborg?

 

Er ikke det i 2. sesong en gang da??, mener å ha hørt det...

 

Takker for svar!

 

mvh

Mr. Womack! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg valgte skotsk lag, spilte Skotsk leaga så skotsk chapions leage eller noe, så velgte jeg et lag som var i FA premia leage. Da kunne jeg spille mot Man u, Arsenal Liverpool osv.

Men mot Rosenborg kan du ikke spille, da må du velge en annen region.

 

Trur det var noe slikt :p

Endret av MeSa
Lenke til kommentar
Jeg valgte skotsk lag, spilte Skotsk leaga så skotsk chapions leage eller noe, så velgte jeg et lag som var i FA premia leage. Da kunne jeg spille mot  Man u, Arsenal Liverpool osv.

Men mot Rosenborg kan du ikke spille, da må du velge en annen relgion.

 

Trur det var noe slikt :p

 

Hvor kan man velge religion? Er det under options? Og hvilke religion må man velge for så spille mot RBK? Islam? Buddismen?

Jeg er forvirra!

Lenke til kommentar
Jeg valgte skotsk lag, spilte Skotsk leaga så skotsk chapions leage eller noe, så velgte jeg et lag som var i FA premia leage. Da kunne jeg spille mot  Man u, Arsenal Liverpool osv.

Men mot Rosenborg kan du ikke spille, da må du velge en annen relgion.

 

Trur det var noe slikt :p

 

Hvor kan man velge religion? Er det under options? Og hvilke religion må man velge for så spille mot RBK? Islam? Buddismen?

Jeg er forvirra!

Ateistene kan spille mot alle.

Lenke til kommentar

Ja, jeg er ferdig med første sesong med Celtic og hadde vunnet serien med de og skotske cupen. så begynte jeg i spansk liga som jeg nå spiller i. i 2. sesong da.

 

Så da må jeg spille ferdig sesongen i spansk liga og så kan jeg spille CL og møte lag som Man Utd, Arsenal og Rosenborg osv...??

Lenke til kommentar

Kan det være så vanskelig da???

For å spille Champions League med laget ditt i karriere, må du ha kvalifisert deg i foregående sesong. Dvs at du må ha vunnet/kommet høyt i den ØVERSTE divisjonen i landet du spiller i. Det hjelper ikke spille 2.div i Spania og tro du får spille CL. Da må du først rykke opp til topp divisjonen, og så må du helst vinne denne. (Spania har vel 3 plasser i CL, så det holder vel med å komme topp tre.)

 

Vinner du serien med Celtic, ja så spiller Celtic i CL neste år, uansett om du er manager eller ikke. Det er helt normale fotball regler som gjelder.

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Har akkurat fullført min første sesong på Careermodusen med Vålerenga, hvor jeg vant Tippeligaen ganske overlegent. Ble rimelig skuffet over at de t ikke er noen spesiell sammenheng mellom hver sesong bl.a., og at de samme 14 lagene deltok i sesong 2.

 

Ufattelig dårlig detalj at de ikke har noen som kan rykke opp når andre rykker ned.

 

Velvel, skal hvertfall spille i Champions League med VIF neste gang jeg fyrer opp FIFA, så det blir sikkert morsomt.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...