Gå til innhold

Hvordan få RAR filer til å funke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har lånt noen shareware spill av en kompis som han har pakka som Rar filer på Cd.

Har pakket ut filen, men nå sitter jeg igjen med en stor Bin fil, og flere små rar filer som heter ting som R30, r31,r32 osv, samt en cue fil på 1kb og en fil som er av typen sfv...

noen som vet hva jeg skal gjøre?

takker for svar

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-10579
Skrevet

Dette lukter warez lang vei. Shareware-spill på 3 CD`er? Joda.

Skrevet

drit nå i det da..

han kunne like greit bare spurt om hva .cue og .bin filer er og hvordan han bruker det. Det behøver ikke være noe ulovlig da. Vi skjønner alle at det ikke er et SW spill han snakker om, men er det virkelig noe å bry seg om?

Skrevet

Shareware var vel noe de sluttet med langt tilbake med når det gjelder spill. Uansett er det vel bare gamle spill som oppererer slikt?

Skrevet

Shareware var vel noe de sluttet med langt tilbake med når det gjelder spill. Uansett er det vel bare gamle spill som oppererer slikt?

På hvilken måte mener du?

Skrevet

Shareware finnes vel forsåvidt enda? Har sett en del mindre spill / programmer som blir utviklet som shareware fremdeles.

Skrevet

Shareware my ass... :roll: Men til trådstarter: Hvorfor lyve? Hvorfor ikke bare spørre om spaden når det er en spade... Alle med litt innsikt skjønner hva du mener... ShareD-ware :p

Har aldri sett et sharewarespill på 3CD'er, er forsåvidt interessert i det spillet, må jo nesten være litt bra... Kan du ikke gi meg spillets hjemmeside - går ut fra at det kan lastes ned gratis der siden det er shareware...

Skrevet

Eneste sharewaren jeg har er Doom 1, og den kom ut i 1993.

Om dette ikke er pirat virksomhet, så vet ikke jeg hva som defineres som det. Sharware på 3 CD'er, joda, og Ubisoft skal dele ut Far cry gratis til alle som har en PC.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...