Gå til innhold

Spikes til et par nye 15" Cerwin Vega


Anbefalte innlegg

Heisann, har akkurat gått til innkjøp av noen nye Cerwin Vega høytalere, men visste ikke åssen spikes jeg skulle kjøpe til dem. Bassen lyder helt forferdelig med de billige gummiknottene som fulgte med (skulle tro de ville slenge på noe skikkelig når man først betaler så mange tusen for høytalere, forsterker, ledninger osv.) Jeg er ute etter det beste jeg kan få tak i... trenger altså 8 stk, og det skal være på en nettbutikk.

 

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare kjøp noen "metallkopper" til å sette spikene på hvis du har et "mykt" gulv. (Tre osv).

Jeg fikk erfare at skikkelige spikes kan bore seg ganske så langt ned i gulvet.  :blush:

Derfor de har både topp og bund, ellers kan de stå godt i parketten ja :D Det som er det største problemet med spikes føler jeg er å flytte på høytalerne. Er jo ikke bare bare når den står på 4 spikes, må helst være to for å få det til

Lenke til kommentar
Et spm. hvordan fikk du høytalerene inn døra? Såg de i en butikk.. De er jo f*** meg større enn en smellfeit amerikaner!!!!

måtte ta døra av hengslene :p et helvetes styr, hehe

 

Takker for tipsene, og ja, jeg har et mykt gulv... åssen "kopper" mener du Goophy?

så du ikke på bildet jeg postet til deg?? Der ser du selve spikes`ene, og så er det en bunn di skal stå på.. Tipper det er de han mener at du må huske å ha under

Lenke til kommentar
Et spm. hvordan fikk du høytalerene inn døra? Såg de i en butikk.. De er jo f*** meg større enn en smellfeit amerikaner!!!!

måtte ta døra av hengslene :p et helvetes styr, hehe

 

Takker for tipsene, og ja, jeg har et mykt gulv... åssen "kopper" mener du Goophy?

så du ikke på bildet jeg postet til deg?? Der ser du selve spikes`ene, og så er det en bunn di skal stå på.. Tipper det er de han mener at du må huske å ha under

ah, ok, takker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...