Laka Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Hei! Sitter med en windows-boks her, og med den er det slik at hvis man klikker seg inn på bestemte sider, som f.eks norsk-tipping.no, så henger hele nettleseren seg, og går ut av seg selv. Dette gjelder både Internet Explorer og Mozilla (Firefox). Pc'en har de nyeste oppdateringene, den eier ikke virus, har støtte for det meste i nettleseren... Noen som har vært borti tilsvarende problem? Jeg vil gjerne prøve å hjelpe pappa På forhånd takk! Endret 23. oktober 2004 av LasseAndreK
agvg Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 På forhånd takk! Prøv og last ned nyeste java fra www.java.com
Laka Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Skrevet 23. oktober 2004 På forhånd takk! Prøv og last ned nyeste java fra www.java.com Ok, prøver det nå.
Laka Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Skrevet 23. oktober 2004 På forhånd takk! Prøv og last ned nyeste java fra www.java.com Et lite problem da, nettleseren går ut av det når jeg klikker på download på java-siden.
Laka Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Skrevet 23. oktober 2004 Det hjalp ikke å oppdatere java. Det fungerer heller ikke med nettleseren Opera.
agvg Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Noen som har vært borti tilsvarende problem? Jeg vil gjerne prøve å hjelpe pappa Har du sjekket for spyware? webroot sin spysweeper kan anbefales sammen med de vanlige programmene for slik rensing.
Ongabonga Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Noen som har vært borti tilsvarende problem? Jeg vil gjerne prøve å hjelpe pappa Har du sjekket for spyware? webroot sin spysweeper kan anbefales sammen med de vanlige programmene for slik rensing. Det har jeg sjekket for, både spyware og virus, men det finnes ingenting. Har også trykket ctrl-alt-del og sjekket prosessene, men er ingen mistenkelige.
Angelboy Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 (endret) download java kanskje prøv en annen nettlester det vil jeg anbefale: Opera hvis du ikke hadde den nyeste versionen da .. men det høre jo ut som en "windows" feil og da er det ikke så lett å definere alltid Endret 23. oktober 2004 av Angelboy
agvg Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 anti spyware: Adaware SE Joda, men man trenger langt flere verktøy enn dette for og rense en ille infisert maskin.
Karibi-Kåre Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 For å si det med en gang; Norsk Tipping støtter kun den veldig folkekjære Internet Explorer, Firefox er bare å glemme! Dette problemet har jeg aldri hatt, men det finnes vel en løsning. PS; Test Unibet, TV3 Bet etc.
Angelboy Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 anti spyware: Adaware SE Joda, men man trenger langt flere verktøy enn dette for og rense en ille infisert maskin. hehe dette er dessverre sant hvis man ikke har sp2 til windows xp. og dette verktøyet har jeg også hatt noen problemer med vet at den ikke greier å ta alt, men det var det kjappest jeg kom på
highlander Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Funker det ikke på noen av nettleserne så må det jo være noe spyware/virus ? /Petter
White_Tiger Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 anti spyware: Adaware SE Joda, men man trenger langt flere verktøy enn dette for og rense en ille infisert maskin. hehe dette er dessverre sant hvis man ikke har sp2 til windows xp. og dette verktøyet har jeg også hatt noen problemer med vet at den ikke greier å ta alt, men det var det kjappest jeg kom på Spybot Search & Destroy er veldig bra, jeg bruker denne sammen med Ad-aware.
Ongabonga Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Hos meg så er det sånn at www.online.no ikke fungerer. Har win 2000, adaware, norton antivirus, IE og Opera. Ingen av webleserne dem fungerer. På IE bare lukker den, og på Opera kommer det opp en melding om at Opera.exe har generert en feil og må lukkes. Sorry for å kludre til posten din Lasse, men ser ut som vi har det samme problemet Edit: har spybot også Edit 2: har også reinstallert Opera og oppdater IE. Edit 3: og oppdatert java. Endret 23. oktober 2004 av Ongabonga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå