Gå til innhold

Heltene vil ikke gå opp i level!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halla!

Har hatt en tendens til at heltene stopper opp på level fem en stund før de øker videre. Dette skjer stadig vekk når jeg spiller lan. :cry:

Er det noen løsning på dette problemet? :ermm:

De stopper ikke opp om jeg, merkelig nok, har bygget alt som går an å bygge av hus :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det Roc eller Tft du spiller?

I The frozen Throne kan du bare creepe (altså lvl-e ved hjelp av creeps) til du er lvl 5 da vil du ikke få noe experience av creeps. Da må du begynne å slakte andre raser for å få noe experience.

Skrevet (endret)
Heroene kan bare creepes til lvl 5, men hvis du angriper fienden og ikke creeper så burde du bli mer en lvl 5

ehhhh, creeper?

Trenger litt forklaring til den. Tenker du på sånne udyr rundt om i skogen?

Og ja, det er ft jeg spiller.

Endret av Ghost Tulsa
Skrevet

Heltene dine kommer ikke over lvl 5 ved å drepe creeps (Gnolls, Centaurs, Furbolgs osv) i the frozen throne. Når du er på lvl 5 må du ut å sloss med de andre spillerene.

Skrevet

Les manualen på spillet først gutta ^^

I W3 The Frozen Throne kan du ikke bli over lvl 5 av noe annet enn å drepe units/bygninger/alt som tilhører en annen spiller. I W3 Reign of Chaos kan du det, men det er rart og ubalansert :D Lykke til!

Skrevet

Merkelege forklaringar her...

For å få meir experience points når du er nådd level 5 så må du angripe fienden. Du vil ikkje få experience points ved å angripe creeps, som altså er desse "udyra" som lusker i skogene, ukontrollert av spelarane.

Skrevet
Merkelege forklaringar her...

For å få meir experience points når du er nådd level 5 så må du angripe fienden. Du vil ikkje få experience points ved å angripe creeps, som altså er desse "udyra" som lusker i skogene, ukontrollert av spelarane.

Som er blitt sagt maange ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...