Ghost Tulsa Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Halla! Har hatt en tendens til at heltene stopper opp på level fem en stund før de øker videre. Dette skjer stadig vekk når jeg spiller lan. Er det noen løsning på dette problemet? De stopper ikke opp om jeg, merkelig nok, har bygget alt som går an å bygge av hus
Ongabonga Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Heroene kan bare creepes til lvl 5, men hvis du angriper fienden og ikke creeper så burde du bli mer en lvl 5
Snorre Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Er det Roc eller Tft du spiller? I The frozen Throne kan du bare creepe (altså lvl-e ved hjelp av creeps) til du er lvl 5 da vil du ikke få noe experience av creeps. Da må du begynne å slakte andre raser for å få noe experience.
Ghost Tulsa Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Heroene kan bare creepes til lvl 5, men hvis du angriper fienden og ikke creeper så burde du bli mer en lvl 5 ehhhh, creeper? Trenger litt forklaring til den. Tenker du på sånne udyr rundt om i skogen? Og ja, det er ft jeg spiller. Endret 23. oktober 2004 av Ghost Tulsa
Chasseur Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 har lurt på det samme jeg og, men nå er jeg sikker, det stopper på litt over lvl 5..
Dux ducis Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Heltene dine kommer ikke over lvl 5 ved å drepe creeps (Gnolls, Centaurs, Furbolgs osv) i the frozen throne. Når du er på lvl 5 må du ut å sloss med de andre spillerene.
LuggagE Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Les manualen på spillet først gutta ^^ I W3 The Frozen Throne kan du ikke bli over lvl 5 av noe annet enn å drepe units/bygninger/alt som tilhører en annen spiller. I W3 Reign of Chaos kan du det, men det er rart og ubalansert Lykke til!
Zeph Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Merkelege forklaringar her... For å få meir experience points når du er nådd level 5 så må du angripe fienden. Du vil ikkje få experience points ved å angripe creeps, som altså er desse "udyra" som lusker i skogene, ukontrollert av spelarane.
Ongabonga Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Merkelege forklaringar her... For å få meir experience points når du er nådd level 5 så må du angripe fienden. Du vil ikkje få experience points ved å angripe creeps, som altså er desse "udyra" som lusker i skogene, ukontrollert av spelarane. Som er blitt sagt maange ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå