Gå til innhold

Jeg hater nazister


Anbefalte innlegg

Mange nazister bruker norønn mythologi for å fremme sitt eget hat-budskap, dette syns jeg er VELDIG synd, jeg er selv veldig interest i norønn mythologi, å jeg vil nødig bli stemplet som en nazi-faen av den grunn.

 

Takket være vigrid for å ha gitt norønn mythologi en REAl knekk, jeg snakket med en i dag som mente norønn mythologi symboliserte nazismen, jeg satte han selvfølgelig på plass å sa at nazisme å norønn mythologi IKKE hørte sammen!!

 

 

Har noen andre synspunkter?

 

Måtte nazi-tvedt brenne!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Assosiasjonsskaping er et uregjerlig beist. Det er synd at slike uriktige assosiasjoner stadig skapes.

 

Den samme har skjedd med den gamle hedersbetegnelsen nasjonalist. I dag er det et fyord.

 

Litt off topic, men jeg nevner det alikevel. Aktiv skaping av negative assosiasjoner er et mye brukt, og lite debatert, virkemiddel i dagens politikk. F.x Bush = Cowboy, Kerry = vimsekopp. FrP'ere = egoistiske bygdetullinger. SV'ere = solidariske intelektuelle (i Norge er media sterkt venstredreide).

 

Det ligger enormt mye politisk makt i slike assosiasjoner, eller demagogi. Det er bare å se på diskusjoner på debattforum hvor mange argumenter som henviser til slike assosiasjoner og mangler dypere argument.

 

Som sagt, litt off topic, men noe man bør være oppmerksom på.

 

Edit: I tilfellet 'nasjonalister' og 'norønn mytologi', så er det nasjonalistene og nazistene selv som har valgt å assosiere seg selv med disse. Mens 'nazist' derimot er noe som antinazister gjerne liker å assosiere andre med, for på den måten rettferdiggjøre sin kamp mot disse.

Endret av JBlack
Lenke til kommentar
..........(i Norge er media sterkt venstredreide).

Dette er vel ikke heeelt sant men.......

Vi ser i dag en fordummet presse som er mer opptatt av å spre "nyhetene" om Fr. Spears puppelupper og er mer opptatt av å bedøve intetanende med nonsens. Media følger altså NWO planer om "idiotiet, hatet og dumskapen, skal herske verden" til punkt og prikke. De som eier/regjerer den vestlige presse tilhører ikke akkurat venstresiden - du finner dem blandt dem som introduserte PNAC og Patriot Act, altså dem på ytterste høyrefløy (en nazist er ingenting i forhold til disse karene her)! Ikke kom å fortell meg at styremedlemmene i General Electric (som praktisk talt eier all innflydelsesrik amerikansk media) er sosialister! ;)

Det finnes også en svært liten forskjell på amerikansk og norsk media. Begge er plaget med mangelen på ordentlige NYHETER! For en tid tilbake, tok jeg meg bryderiet med å telle opp antall ekte NYHETER på VG's førsteside på nett. Det var særdeles nedslående; kun 10 av ca. 30 oppslag var noe å bry hjernen sin med, resten var bare en fornærmelse for den menneskelige intelligens.

 

Ellers er resonnementet ditt fornuftig! :yes:

Lenke til kommentar

Merk at jeg skrev mediene i Norge. Og påstanden støttes også av det faktum at undersøkelser har vist at norske journalister i stor overvekt stemmer sosialistisk. Så selv om påstanden er basert på min subjektive vurdering, så er den ikke helt uten oppbakning i virkeligheten.

 

For øvrig er jeg enig i at kvaliteten på nyhetene er generelt avtagende. Men jeg vil alikevel hevde både at det er større variasjon i USA enn i Norge, og at det er relativt fler høyredreide medier der enn her.

Lenke til kommentar
Og påstanden støttes også av det faktum at undersøkelser har vist at norske journalister i stor overvekt stemmer sosialistisk.

Men det spiller forsåvidt ingen rolle hvilken politisk rettning journalisten har! Det er "matrisen" omkring HVILKE nyheter (og hva som liksom er nyheter) som skal komme på trykk og ikke. En enkelt journalist har svært liten innflytelse på hva som foregår på styremøtene til den enkelte mediabedrift.

Jeg tør vedde på at, på disse styremøtene finner du folk med sterkt tilknyttning til finansverdenen, og dermed også General Electric.

Denne plagen vi har med dårlige nyheter, strekker seg over hele den Norske nyhetsformidlingen. Ingen poeng å utpeke bare noen få nyhetsformidlere her, alle tilhører denne "matrisen" til menneskehaterne og globalistene.

Lenke til kommentar

Jeg liker heller ikke nazister, men hater dem ikke.

 

Ser mer på de som arrogante, svake og dumme. Er selv utlending, så hvis det er noe jeg virkelig hater, er folk som dømmer med meg øyene. På stedet. Det hater jeg, og ofte har jeg lyst å si noe, men gidder ikke da det ikke nytter.

 

Var inne på Rimi her om dagen også var det ei skikkelig FRP kjerring i kassa. Jeg handla varer også når jeg kom i kassa så så hun ikke på meg en eneste gang. Merka hun hatet meg ved å bare ha meg rundt seg. Så bare for dritt sa jeg på vei ut : "ha en fin dag videre da" også så hun på meg som om jeg var dritt.

 

Fy så jævlig forbanna jeg blir av sånt, og i den situasjonen så gikk jeg ut fra butikken og mumla "Jævla fitte, skulle faen meg fått en lærepenge", men vold løser ingenting da :)

Lenke til kommentar
Mange nazister bruker norønn mythologi for å fremme sitt eget hat-budskap, dette syns jeg er VELDIG synd, jeg er selv veldig interest i norønn mythologi, å jeg vil nødig bli stemplet som en nazi-faen av den grunn.

 

Takket være vigrid for å ha gitt norønn mythologi en REAl knekk, jeg snakket med en i dag som mente norønn mythologi symboliserte nazismen, jeg satte han selvfølgelig på plass å sa at nazisme å norønn mythologi IKKE hørte sammen!!

 

 

Har noen andre synspunkter?

 

Måtte nazi-tvedt brenne!!!

Enig her. Da vi hadde om norrøn mytologi på skolen, vi hadde prosjekt om det, var jeg kjempeivrig. Synes det er spennende. Men jeg tror ikke at det er noen som stempler meg som nazist fordi jeg synes det er spennende...

Lenke til kommentar
Var inne på Rimi her om dagen også var det ei skikkelig FRP kjerring i kassa. Jeg handla varer også når jeg kom i kassa så så hun ikke på meg en eneste gang. Merka hun hatet meg ved å bare ha meg rundt seg. Så bare for dritt sa jeg på vei ut : "ha en fin dag videre da" også så hun på meg som om jeg var dritt.

 

Fy så jævlig forbanna jeg blir av sånt, og i den situasjonen så gikk jeg ut fra butikken og mumla "Jævla fitte, skulle faen meg fått en lærepenge", men vold løser ingenting da :)

Du kan ikke vite hva ho tenkte om deg. Det var DU som trodde ho tenkte et eller annet om deg. Det er ikke annerledes for nordmenn! Vi forventer ikke at andre skal være høflige og blide hele tiden. Det er mange folk jeg har møtt på som ser ut som om de hater meg. Jeg er nordmann, jeg tenker ikke: "Åhh, det er bare fordi jeg er utlending". Du må iallfall slutte å tenke slik med en gang. Det er ikke altid som du tror. Tenkt om ho egentlig bare er en sur kjerring som er slik mot alle?

 

:thumbup:

 

EDIT: Men det er klart det at folk er litt skeptiske til utlendinger fordi de ofte er voldelige og pluss at det er mye snakk rundt terror i disse dager. Og hvem skaper terroren? Jo, det er de dustene i midt østen. Men det er jo klart det at DU har ikke gjort noe galt (?). Så det er dumt å henge ut alle utlendinger bare fordi en del av de er slemme.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Var inne på Rimi her om dagen også var det ei skikkelig FRP kjerring i kassa. Jeg handla varer også når jeg kom i kassa så så hun ikke på meg en eneste gang. Merka hun hatet meg ved å bare ha meg rundt seg. Så bare for dritt sa jeg på vei ut : "ha en fin dag videre da" også så hun på meg som om jeg var dritt.

 

Fy så jævlig forbanna jeg blir av sånt, og i den situasjonen så gikk jeg ut fra butikken og mumla "Jævla fitte, skulle faen meg fått en lærepenge", men vold løser ingenting da :)

Må si meg enig med Nicklas her. Selv om det ser ut som om folk hater trynet ditt trenger det ikke alltid å være slik. Alle kan ha en dårlig dag, og da kan det dessverre lett gå ut over andre. Kanskje hun innså hvor kjipt det faktisk er å sitte i en kasse på Rimi år etter år etter år og var sur av den grunn?

:p

Lenke til kommentar
Var inne på Rimi her om dagen også var det ei skikkelig FRP kjerring i kassa. Jeg handla varer også når jeg kom i kassa så så hun ikke på meg en eneste gang. Merka hun hatet meg ved å bare ha meg rundt seg. Så bare for dritt sa jeg på vei ut : "ha en fin dag videre da" også så hun på meg som om jeg var dritt.

 

Fy så jævlig forbanna jeg blir av sånt, og i den situasjonen så gikk jeg ut fra butikken og mumla "Jævla fitte, skulle faen meg fått en lærepenge", men vold løser ingenting da :)

Må si meg enig med Nicklas her. Selv om det ser ut som om folk hater trynet ditt trenger det ikke alltid å være slik. Alle kan ha en dårlig dag, og da kan det dessverre lett gå ut over andre. Kanskje hun innså hvor kjipt det faktisk er å sitte i en kasse på Rimi år etter år etter år og var sur av den grunn?

:p

Tro meg, du vet når en person hater deg. Hadde dere vært utenlandske hadde dere også merket fortere disse blikka her. Det er på samme måte dere får stygge blikk fra utlendinger, hvis du skjønner.

 

Skulle ønske dere så hele opplegget. Det var flere folk der som var norske og hun var skikkelig hyggelig mot dem. Til meg sa hun ikke et ENESTE ord, ikke prisen engang, satt og venta på at jeg skulle betale det som sto der. :roll:

 

EDIT : Det her er en ting som er nytteløst å diskutere med nordmenn, da kun en utlending forstår dette. Slike ting er det rundt oss overalt i hverdagen og er like ille som de "voldelige" utlendingene dere snakker om.

Endret av apoxdigital
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...