Gå til innhold

Danger Den bestilling


Anbefalte innlegg

Jeg bestillte fra Dangerden søndag den 17. 10. Jeg betalte med VISA og pengene er gått ut. Jeg har enda ikke fått noen orderbekreftelse per mail eller tracking number i deres kontrollpanel (eller hva man skal kalle det)

 

Noen som har erfaringer med hvor lang tid det tar å få pakken fra Danger Den, og når de gir ut tracking number. Jeg (de) brukte FedEx og den billigste frakten.

 

-spyder-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde jeg bare visst det.. :thumbdown:

 

Trodde ikke det var snakk om så mye mer venting jeg, var dyr nok frakt som det var, men 70 NOK ekstra for en uke tidligere hadde jeg gladelig betalt..

 

Men jeg har ikke fått tracking number enda da.. tror dere det er sendt?

 

Tror ikke jeg kommer til å overleve i en uke til :cry:

Lenke til kommentar

Den er ikke sendt. Under "Action Taken" skulle det da stått "Shipped", og det ville stått et tracking number lengre til høyre.

 

Jeg bestillte noen saker der for en stund siden. Etter å ha ventet i noen dager etter jeg hadde betalt, sendte jeg en epost til dem og lurte på hvorfor det tok så lang tid. Fikk svar dagen etter at de ikke hadde mottat bekreftelse fra PayPal om at jeg hadde betalt, men at det nå var i orden. Senere samme dag sendte de pakken. Så du får sikkert et svar fra de snart! :yes:

Lenke til kommentar

Nå ble jeg litt skuffet. Jeg trodde ikke den var sendt da jeg først såg at jeg ikke hadde fått tracking number. Men me litt mye optimisme og tid, var jeg nesten sikker på at den var sendt. Det jeg synes var dårlig av Danger Den var at jeg sente en mail til dem for 4 dager siden, uten at den er besvart. Spesielt når det har gått 8 dager uten at pakken er sendt og jeg har betalt.

 

Jaja, jeg sendte en ny mail nå.. håper de får gjort noe med dette snart. Eneste unnskyldningen jeg blir tilfredsstillt med er at de ikke har det på lager.

Lenke til kommentar

Hi,

>

> We have emailed you regarding ID for your order and

> also address

> clarification twice with no response. Please send

> an email with a copy of

> your credit card front and back, black out all the

> numbers accept the last

> six. Also send a copy of your Driver's license or

> some other picture ID

> with your address on it. As soon as we receive your

> information we will

> send your order.

>

> Best Regards,

>

> Teri

> [email protected]

 

Jeg skrev tilbake:

 

Okey. I am sorry for that. I have recieved your

E-mails in the spam section of my E-mail. I get a lot

of spam on this mail, so I didn't see "Sales (DD1)"

last two times in the mix of all the spam, so I emtyed

that folder.. Enought about that :)

 

I don't have a scanner here, but I can take a picture

of the cards tomorrow (if that is good enought?), and

black out things.. but why do I have to it. I thought

you got all your information when I payed with the

VISA card. But it is very late here in norway, so I

don't have time for it now anyway.

 

 

Synes ikke dere dette hørtes merkelig ut?

 

Grunnen til at jeg "ikke har fått svar" var da oppklart hvertfall :p

 

Men jeg kan ikke forstå hvorfor dette skal være nødvendig da.

Endret av -spyder-
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva de skal med det der; pengene er da allerede trukket fra din konto?

Dette hadde jeg undersøkt nærmere; spør hvorfor de må ha bildet av visa kortet ditt.

 

Tror ikke jeg hadde levert fra meg den informasjonen der gitt, hvis jeg ikke kjente butikken godt fra før.

 

mvh r.

 

Edit: det er en grunn til at man ikke bør legge betalingskort i barer etc, det du gjør nå er jo så og i det samme.. u c?

Endret av roger_h99
Lenke til kommentar

roger_h99: jeg forstår det ja, men jeg skulle sladde ut alle tall unntatt de 6 siste da, så de kan jo ikke bruke det til noe uansett da.'

 

Men det er en ting jeg ikke skjønner: Hva skal de med det?!

 

Har sendt mail, men ikke noe svar enda, noen som har opplevd det samme eller noe lignende noen gang?

 

Edit: Pengene ER trukket fra kontoen, ja.

Endret av -spyder-
Lenke til kommentar

Nå har jeg ringt dem, de var veldig hyggelige forsåvidt. Grunnen til at jeg måtte ta bilde var fordi de måtte skjekke at jeg eier kortet, (for min sikkerhet sa de) synes nå de er litt for overforsiktige her men. Det hjelp ikke å si at pengene var gått ut.

 

Jeg tar bilde av kortet, sladder alle tall, unntatt de seks siste, de kan ikke bruke 6 tall uansett, og ett bilde av førerkort.

 

Edit: med kryptering mener du å pakke, eller?

Endret av -spyder-
Lenke til kommentar

Bestilte varer for 5 laken av de i sommer, og måtte gjøre det samme, gjorde som de sa og så var saken biff. Noe de har begynt med nå tror jeg, for 3 år siden kjøpte jeg noe snacks og den gang ble det ikke bedt om fotokopi av visa kort. Kjøpte for litt siden noen påfyllings lokk og da trengte jeg det ikke. Mulig det er beløps avhengi?? Men de er så absolutt seriøse og har knall service, rotet bort festeklips til en Maze-1C blokk, og fikk nye gratis levert per brev. :thumbup:

 

edit: trykkleif

Endret av Bofur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...