Gonjar Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Har akkurat startet på den nye winthernight pakken som inkluderer alle utvidelsene. Etter ca 2 min spilling slår pc'en seg av pga for høy cpu temp. Etter 2 min spilling i går var cpu temp nær 80. Har aldri hatt tilsvarende problem med f.eks doom3. Systemet er amd xp3500, socket 939, pow 6800 gt kort. Noen som har noen tips? Mvh Gonjar
Splitter Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Hvilket hovedkort har du? Har sett at mange har hatt problem med at hovedkortet har vist for høy temperatur. Ved å oppdatere til den nyeste BIOSen har problemet forsvunnet. Nå er det naturligvis ikke sikkert at det er slik på din maskinen , men spillet er neppe årsaken.
Gonjar Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Skrevet 22. oktober 2004 har asus k8n deluxe hovedkort. Fungerte prikkfritt på doom3 og alt av andre programmer jeg kjører. Spillpaken er deluxe edition. Kom ut for bare et par dager siden.
Splitter Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Tror likevel at du kan se bort fra at det er spillet som gjør at prosessoen blir for varm. En prosessor skal tåle å bli belastet 100% over lang tid uten å bli for varm. Jeg tror fremdeles at en BIOS oppdatering er løsningen for deg, men det kan også være at kjøleren din ikke er kraftig nok, eller at den ikke sitter riktig på prosessoren. Du kan prøve å sette inn et innlegg i hardwaredelen i forumet. Finnes sikkert noen der som vet mye mer om dette enn meg.
Bear^ Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Om kjølepastaen og kjøleribba er på plass (ikke juleribba) så er det bare snakk om vifta og de viftene du har på inne i maskinen. Støtter nutcasen splitter pinegal om bios problem. BIOS oppdatering kan være hjelpen ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå