Gainwardseifer Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Hei! Som topic sier, vil jeg asså ha et Futuritisk spill, har ikke noe å si hvilken type det er! så lenge det er i framtiden! med noe-lunde pen grafikk! Men... Prøv å styr unna en herpa diskusjon om hvor dårli "det er" å hvor mye verre "dette er" Takk for all Hjelp -Elizabeth Endret 22. oktober 2004 av Gainwardseifer
Melfacion Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 veit ikke om dette er noe som passer, men gode gamle "Den Lengste Reisen" (eller "The Longest Journey"... tror ikke du får tak i den norske versjonen lengre) anbefaler jeg på det sterkeste. Adventure spill hvor du spiller April Ryan, en kvinne på ca 20? i fremtiden. Merklige ting skjer, og April oppdager en annen verden, en annen dimensjon hvor utviklingen har tatt en helt annen retning enn jorda slik vi kjenner den i dag. Vet ikke helt om dette passer, da denne verdenen hun oppdager ikke akkurat er det du forbinder med framtida, men heller middelalderen... knakende godt spill uansett
Gainwardseifer Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Skrevet 22. oktober 2004 Jojo!! Takk skal du ha! det andre spille du fortalte om (husker ikke jeg nå, siden jeg skriver her:P) Høres no veldi spennende ut men hvem vet, kansje kommer det flere Svar på tården Må nokk vente litt før jeg bestemmer meg, men igjen! takk skal du ha!
atrax Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Om du liker verdensromaction, med romskip, laservåpen og rompirater, kan du prøve Freelancer. Jeg har satt opp en server for forumfolket, sjekk signatur for link.
crypt0r Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 ..eller warhammer 40,000 dawn of war hvis du liker strategi
Slayer Of Minds Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Kan anbefale Fallout 1 & 2 hvis du ikke har prøvd dem ennå. Er ikke verdens beste grafikk, men det har en atmosfære som ikke ligner noe annet jeg har prøvd til nå. Kan være litt vanskelig å få tak i, ettersom de begynner å dra på årene nå. Men spillene rangerer fremdeles ganske høyt på lista over beste RPG spill.
Standish Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 det har ikke kommet ut ennå, men chronicles of riddick er rått til xbox... altså det må jo nesten garantert bli kult til pc. men det er hvis du har tid til å vente litt, siden det ikke har kommet ut ennå
Enceladus Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Jeg annbefaler scrapland, et futuristisk action/eventyr spill med mye absurd humor. Les artikkelen på gamer. Demo kan lastes ned i linken. http://gamer.no/art.php?artikkelid=10939 Søstern min på 10 år spiller demoen i ett. Dette spillet passer for de fleste og kan sterkt annbefales alle aldersgrupper og kjønn. Legg spesielt merke til sluttfilmen på spillet, virkelig komisk og en får en lyst til å finne ut hva som skjer videre.
Melfacion Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Jojo!! Takk skal du ha! det andre spille du fortalte om (husker ikke jeg nå, siden jeg skriver her:P) Høres no veldi spennende ut men hvem vet, kansje kommer det flere Svar på tården Må nokk vente litt før jeg bestemmer meg, men igjen! takk skal du ha! Andre spillet? Jeg snakket om et og samme spill i hele innlegget mitt, da "Den Lengste Reisen" eller "The Longest Journey" (Norsk og Engelskspråklig) fra det norske selskapet FunCom. Dersom du fortsatt finner spillet ligger prisen på rundt 100,- antar jeg. Sjekk nettbutikker som http://www.gamesmix.com , http://www.gamezone.no og http://www.play.com . regner med minst en av de har i hvertfall den engelske utgaven. Men om det er mulig anbefaler jeg å prøve å skaffe den norske. Dette er et utrolig bra spill på norsk, hvor sjelden er ikke det? En oppfølger er under produksjon drømmefall, heter den... *gledeseg*
Loeve Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Man kan jo også sjekke ut MMORPG-et fra samme selskap som Den Lengste Reisen, Anarchy Online. Flott spill, som har kommet over de fleste av barnesykdommene.
Piratpjokken Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Og selvfølgelig "Deus ex" som foregår langt fran i tid, 1 ern er super! Eg husker det godt fra da eg var mindre og satt der og "hacka". Men nok om det, 2 ern, "Invisible war" holder eg på med nå. Garanterer en super spilleoplevelse vist du har sansen for den slags spill!
Gainwardseifer Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Skrevet 22. oktober 2004 jojo! Takk alle sammen for masse kule svar Skal nokk teste scrapland, å den lengste reisen og "Det andre spillet Hihi/mobbe" Anarchy Online har jeg fra før så hehe Men Takk gutt'a -Elizabeth
Sigga Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har Den Lengste Reisen på norsk...Mer futuristisk og bra spill skal du lete leng etter.
Passasjer Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Og selvfølgelig "Deus ex" som foregår langt fran i tid, 1 ern er super! Eg husker det godt fra da eg var mindre og satt der og "hacka". Men nok om det, 2 ern, "Invisible war" holder eg på med nå. Garanterer en super spilleoplevelse vist du har sansen for den slags spill! Jeg må også anbefale Deus Ex 1 og 2. 2'eren fikk mye ufortjent kritikk, jeg synes det er ett av de beste spilla jeg har spilt.
Fat_ASS Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Du kan jo vente på HL2 da...e ikke så lenge til d kommer ut... Men ellers syns æ HALO er veldi bra..=)
Snorre Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 :!: Starcraft! veldig gammelt kom vel ut i 98 men alikevel et meget bra futuristisk strategispill. og communitiet er fortsatt oppe å går!
ParaNode Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 hepp, slenger meg på anbefalingen av Scrapland.. har testa demoen selv. var ganske stilig.
Gromle Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Deus Ex er digg! Men prøv nr. 2 før du eventuellt kjøper det. Earth 2150 (RTS) er også morsomt. Begynner å bli noen år nå, men fortsatt like morsomt.
_vamecum Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Som nevnt før, Deus ex ( syns 1'ern er best, men 2'ern er ikke ille) . System Shock 2 kan også nevnes som et godt alternativ. På konsoll-siden har vi Halo og Metroid Prime som kanskje de sterkeste tittlene. Nå kommer jo versjon 2 av begge de spillene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå