Gå til innhold

Skal du bruke "Cheats" i gta:sa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig dette er en tåpelig post, men jeg slenger den på :p

Når gta:sa kommer, har du planer om å bruke cheats?

Det skal IKKE jeg.

Det ødelegger liksom hele spillet da....+du får aldri 100% ferdig :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kansje, etter eg har rundet spillet. Er av og til litt morro å td. Fly med bil :yes:

Men slefølgelig ikke før eg har rundet spillet. Det blir på en måte som å jukse i kabal.

Skrevet

cheats er for de som ikke klarer å spillet, og derfor vil ødelegge hele spillopplevelsen. så nei, jeg skal ikke bruke cheats.

Skrevet
cheats brukes bare når man står dønn fast :tease:

ja. Og for morroskyld. det er jo fett med evig ammo, og liv kode, og flyvende bil, og få bort purken(når de er veldig slitsomme) :yes:

Skrevet

Bruker aldri cheats i GTA3/VC til å klare oppdrag og sånt.

Men av og til ble man lei av å springe rundt som løpegutt, da er det fett å ha uendelig våpen, være udødelig og bare plaffe ivei på alt som beveger seg, se hvor mange stjerner og politihelikoptere man gidder å skyte ned osv.

Artig å lage gigantiske hauger med brennende/eksploderte biler. Særlig når det danna seg kø bakover, da eksploderer hele køen som en kjedereaksjon :)

Også litt kult med de ekstremt overivrige politibilene som kjører i veggene og i havet i full fart for å ta deg.

Skrevet

ETTER man har runa spillet

kan det være moro å bruke noen cheats

har ingen planer å spille gjennom spillet med cheats

det ødlegger spillet

Skrevet

Cheats er noe man bruker på spill som The Sims, hvor du ikke får full utbytte av spillet uten. San Andreas er det siste spiller jeg ville cheata på

Skrevet
cheats brukes bare når man står dønn fast  :tease:

ja. Og for morroskyld. det er jo fett med evig ammo, og liv kode, og flyvende bil, og få bort purken(når de er veldig slitsomme) :yes:

Når man har runda spillet(eller deler av det) så får du jo mer liv, og uendlig med ammo, + alle våpen.

er da ikke sikker på om det gjelder gta:sa, men de tidligere 3d gta spillene...

Skrevet (endret)

bruker ikke cheats i noen spill(untatt sims2, helt umulig uten)

E litt morsomt å ta en pause i "historyen" og fly rundt med bil o.s.v

Men du saver jo før det da.

Cheats ødelegger alt...........

Endret av Warlord Nazdreg
Skrevet

cheat skal du bruke når spille er gjennomført 100% men etter det ska det cheates. hehe e kjekt det. evig ammo og liv:D brukte kje cheat på GTA 3/VC heller. men glede meg sykt te det spille kommer:D får det muligens nå på tirsdag som kommer:D hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...