Gå til innhold

Vurderinger av Motorola E1000 (3G telefon)


Heiper

Anbefalte innlegg

Ja, nå får vi vel etterhvert vårt 3G nett på beina håper jeg, for de telefonene som både er ute nå og de som kommer ser utrolig bra ut. En av disse er Motorola E1000 som jeg akkurat så et nytt bilde av. Den har en imponerende skjerm med 262k farger og 240x320 i oppløsning, 1,2 Mpix kamera med videotelefoni etc. I tillegg er den liten nok til å se ut som en "vanlig" mobil. Mange 3G telefoner så langt har vært alt for store til å være "lomme" telefoner. Den har i tillegg MP3 avspilling, bluetooth og minnekort plass for mer minne.

 

Her er et bilde

 

e10001.jpg

 

Så hva synes dere? Motorola satser nå ikke så mye på Norge, men de har fått ut flere telefoner nå jeg har virkelig hatt sansen for. Får vel aldri se denne i Norge med mindre vi får fingeren ut angående 3G veldig snart.

 

-Heiper-

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av alle UMTS-mobiler er E1000 (og A1000) den jeg liker mest. Nokia sine er ikke avanserte nok, SonyE sine er store og stygge og LG/Samsung er like håpløse som vanlig.

 

E1000 er skikkelig lekker og såpass tung at den har kvalitetspreg. Hadde jeg skulle hatt 3G-mobil, ville denne vært valget. Eneste som trekker ned er det typisk dårlige menysystemet til Motorola.

Lenke til kommentar
Kan du poste noen flere bilder? (Bildet funker ikke)

Her er bildet.... :thumbup:

Den telefonen så rå ut men, Ja, som molna sa menyoppsettet til

Motor-Ola :p suger rett og slett. Håper de får fikset dette :hmm:

Legg merke til: På forsiden av telefonen ligger det et VGA-kamera og på baksiden er det 1.2 MP kamera.....Baksiden av telefonen

 

Edit: Skrivefeil og lagt til url av baksiden av tlf'en...

Endret av ramma_2pac
Lenke til kommentar
Av alle UMTS-mobiler er E1000 (og A1000) den jeg liker mest. Nokia sine er ikke avanserte nok, SonyE sine er store og stygge og LG/Samsung er like håpløse som vanlig.

 

E1000 er skikkelig lekker og såpass tung at den har kvalitetspreg. Hadde jeg skulle hatt 3G-mobil, ville denne vært valget. Eneste som trekker ned er det typisk dårlige menysystemet til Motorola.

Ikke for å kverulere, men det du indirekte sier her er at menyen på Siemens U15 ikke akkurat er å skryte av :hrm:

Lenke til kommentar
Kan du poste noen flere bilder? (Bildet funker ikke)

Her er bildet.... :thumbup:

Den telefonen så rå ut men, Ja, som molna sa menyoppsettet til

Motor-Ola :p suger rett og slett. Håper de får fikset dette :hmm:

Legg merke til: På forsiden av telefonen ligger det et VGA-kamera og på baksiden er det 1.2 MP kamera.....Baksiden av telefonen

 

Edit: Skrivefeil og lagt til url av baksiden av tlf'en...

Der tar Molna feil!

 

Har V600 og e398

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...