Gå til innhold

Logitech lanserer nye produkter


Anbefalte innlegg

trenger ikke å forsvares når det selger.

 

har V500 knappe-scroll elns? ser 4 prikker mellom høyre og venstre.

Sålenge det ikke forsvarer prisen ovenfor meg, så kjøper jeg jo ikke. La meg omformulere spørsmålet, hva ved dette tastaturet er det som gjør at jeg som forbruker bør betale ca 5 ganger så mye som for ett "vanlig" tastatur?

 

AtW

Kvalitetstastatur <3

Kan ta av numpad'en, og bruke den som programmerbar fjernkontroll til så og si alt. Et lite snertent display er det på den også - er vel det som utgjør hoveddelen tipper jeg.

Kan du utdype denne funksjonen? Man kan jo lett programmere numpaden til å gjøre hva du vil, uavhengig av tastatur?

 

AtW

Ikke ethvert tastatur som har numpad del som kan tas av.

Du sitter å ser på en film på tv'n (kobla igjennom pc'en), da ville jeg likt å sitte med en snerten liten numpad istedet for å ha et stort tastatur foran meg når jeg skal spole tilbake, sette på pause, osv. I displayet kan du få informasjon om avspilt/gjenværende tid om filmen osv :>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
diNovo 2.0 har jo ikke kommet til butikkene en gang, så da er det vel ikke så viktig?

 

Det er verdt å merke seg at brukere av førstegenerasjons diNovo Media Desktop kan oppgradere sitt produkt til å støtte nye funksjoner ved å laste ned SetPoint 2.20-programvaren fra Logitech.

 

Sikkert derfor han vil ha driverne...

My bad. :wallbash:

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...