Gå til innhold

Laget meg et blowhole


Anbefalte innlegg

Vel, har gått og tenkt på å lage et blowhole på toppen av kabinettet en stund nå.

For et par uker siden kjøpte jeg en 120mm UV-reaktiv vifte, men har ikke fått tid

til å lage blowholet før idag. Begunnte med å borre ut alle pop.naglene som holdt

toppem av kabisset fast, før jeg tok en stikksag og skjærte hullet, som dere kan

se ble ganske vellykket:

100_6229.jpg

 

Kantene ble "litt" ujevne, så jeg tok og kuttet opp en gammel ledning og brukte

isolasjonen til list, noe som ble veldig vellykket og velseende ut om jeg skal si det

selv:

100_6232.jpg

 

Da var det bare å nagle på lokket med nye pop-nagler, og skru på vifte+grill, og

det ble seende slik ut:

100_6235.jpg

 

100_6233.jpg

 

Så? Hva synest dere? Kommentarer er veldig velkomment.

Tempen på CPU-en min gikk ned med ca 8 grader, fra 44 til 36, så det var en stor

forbedring. Anbefaler alle som har mulighet til å lage et blowhole, det ser utrolig

fett ut, og hjelper veldig på temperaturene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nesten gjort det samme:D

 

Bare at jeg tok stikksaga og sagde ut et 5 ganger så stor hull på side døra:P

Så satt jeg inn ett Sunbeam Window +scorpion etch:D

Jeg kuttet ikke ledning jeg da.. jeg fikk med gulldekorasjonslist..

Nesten samme som din:P bare at gullfarge!

 

Resultatet ble knall :D

Lenke til kommentar

Har samme kabinettet selv. Ble kjempestilig det der!

Er jo i grunn ganske god lufting i kabinettet fra før, da. Jeg har de to medfølgende viftene til kabinettet snurrende på 5V, og PSU til å trekke ut. Er ca 30grader i kabinettet.

 

Fint at du har gjennomført stil i kabinettet! Alt grønt! Foreslår at du setter vanlige viftegriller foran viftene i sidedøra istedenfor de som henger fast i kabinettet. Blir stiligere, og stillere, og matcher den i taket!

Lenke til kommentar

takker for den positive repsonsen. gjennomført stil var noe jeg hadde i bakhodet da jeg bestillte nye vifter og slikt til kabinettet, liker det best sånn. De medfølgene juletrelysene var kule, men litt masse farger i lengden. Har tenkt på å bytte ut de to viftegrillene på siden med noen standard, men glemte det helt når jeg bestillte blowhole-viften, ellers hadde nok det blitt gjort samtidig. men skal huske på det til neste gang.

 

håper du får tak i et kamera Romund, har lyst til å se bilder av det du har gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...