Gå til innhold

Iriterandes feil i cs:source !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lasta ned cs source på steam i dag... men ka skuer mine nyslipte auge. Det første eg ser er feil feil og enda meir feil... dette er sikkert pcen min som er noke gale med siden eg ikkje kunne finne noken andre med samme problemet.

Feil 1 er store flotte ispinna som står trykt ned i bakken.

Feil 2 er dårleg laga gisler eller piggsvin... er ikkje heilt sikker på ka det er.

Feil 3 er ??? ja ka ska eg sei??? eit litt merkeli tred.

Eg kunne tatt screenshots av mangen andre ting også, men eg måtte nesten bli ferdig i kveld.

Håper på hjelp nå når eg har svidd av $59.90 på silverpack. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kalles artifacts. Har du klokket skjermkortet ditt?

1.Vis du har klokket, klokk ned helt til dette forsvinner.

2. Vis du ikke har klokket, skift drivere.

Skrevet (endret)
De har vel ikke klokket skjermkortet har De vel ?  :p

Nei :)

Husk at skjermkortet trenger en fridag det også.. Nå har den jobba med AA og AF på fullt den siste uka og det er ikke lett arbeid skal jeg si deg ! Det krever mye svette og tårer og på FPSn ut til oss dagligdagse brukere i sammfunnet.. Gi den en dag fri og la den komme tilbake for full dagen derpå.. :thumbup:

Endret av Janivars
Skrevet
De har vel ikke klokket skjermkortet har De vel ?  :p

Nei :)

Husk at skjermkortet trenger en fridag det også.. Nå har den jobba med AA og AF på fullt den siste uka og det er ikke lett arbeid skal jeg si deg ! Det krever mye svette og tårer og på FPSn ut til oss dagligdagse brukere i sammfunnet.. Gi den en dag fri og la den komme tilbake for full dagen derpå.. :thumbup:

Det var no og eit forslag :hmm:

Skrevet (endret)

Sjekk følgende:

- Har du overklokket? Kan se sånn ut men du sier at du ikke har gjort det så jeg får vel tro på det :)

- Åssen skjermkort har du (kan forsåvidt si alt du har)? Har du skjermkort med vifte på eller uten (passiv kjøling)? Kan være et varmeproblem dette her...

- ... Sjekk temperaturer med et program, f.eks. Everest Home Edition (bruk www.google.no).

- Har du husket å avinstallere den gamle skjermkortdriveren når du har installert ny?

osv osv. Må få svar på dette først :) Vi skal nok få fikset dette :)

EDIT: Om du har ATi-skjermkort; last ned ATitools, og sjekk etter artifakter der :)

Endret av pain
Skrevet (endret)
- Har du overklokket? Kan se sånn ut men du sier at du ikke har gjort det så jeg får vel tro på det :)

Har ikkje overklokket

- Åssen skjermkort har du (kan forsåvidt si alt du har)? Har du skjermkort med vifte på eller uten (passiv kjøling)? Kan være et varmeproblem dette her...

1024 mb ram (merke husker eg ikkje)

amd 64bit 2.0 ghz

Geforce fx 5600 (vifte)

xp pro

- ... Sjekk temperaturer med et program, f.eks. Everest Home Edition (bruk www.g

test.jpg veit ikkje om det her var rett plass å sjå, har aldri brukt programme før.

- Har du husket å avinstallere den gamle skjermkortdriveren når du har installert ny?

Ja

Om du har ATi-skjermkort; last ned ATitools, og sjekk etter artifakter der :)oogle.no).

Har ikkje ati

Endret av cell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...