cell Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Lasta ned cs source på steam i dag... men ka skuer mine nyslipte auge. Det første eg ser er feil feil og enda meir feil... dette er sikkert pcen min som er noke gale med siden eg ikkje kunne finne noken andre med samme problemet. Feil 1 er store flotte ispinna som står trykt ned i bakken. Feil 2 er dårleg laga gisler eller piggsvin... er ikkje heilt sikker på ka det er. Feil 3 er ??? ja ka ska eg sei??? eit litt merkeli tred. Eg kunne tatt screenshots av mangen andre ting også, men eg måtte nesten bli ferdig i kveld. Håper på hjelp nå når eg har svidd av $59.90 på silverpack.
brillan Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Det kalles artifacts. Har du klokket skjermkortet ditt? 1.Vis du har klokket, klokk ned helt til dette forsvinner. 2. Vis du ikke har klokket, skift drivere.
Potetdamen Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 piggsvin :!: sry, må bare le litt.. tror nokk du trenger nye drivere.. viss du har klokka kortet, klokk ned igjen!
cell Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp Her kan eg berre laste ned den nyaste driveren... det er den eg har. Går det ikkje an å laste ned gamle drivere? Har foresten ikkje klokka skjermkortet
Potetdamen Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp Her kan eg berre laste ned den nyaste driveren... det er den eg har. Går det ikkje an å laste ned gamle drivere? Har foresten ikkje klokka skjermkortet hmm.. kansje du skal sjekke temperaturen på skjermkortet?
Janivars Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 De har vel ikke klokket skjermkortet har De vel ?
cell Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 De har vel ikke klokket skjermkortet har De vel ? Nei
Janivars Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 (endret) De har vel ikke klokket skjermkortet har De vel ? Nei Husk at skjermkortet trenger en fridag det også.. Nå har den jobba med AA og AF på fullt den siste uka og det er ikke lett arbeid skal jeg si deg ! Det krever mye svette og tårer og på FPSn ut til oss dagligdagse brukere i sammfunnet.. Gi den en dag fri og la den komme tilbake for full dagen derpå.. Endret 19. oktober 2004 av Janivars
cell Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 De har vel ikke klokket skjermkortet har De vel ? Nei Husk at skjermkortet trenger en fridag det også.. Nå har den jobba med AA og AF på fullt den siste uka og det er ikke lett arbeid skal jeg si deg ! Det krever mye svette og tårer og på FPSn ut til oss dagligdagse brukere i sammfunnet.. Gi den en dag fri og la den komme tilbake for full dagen derpå.. Det var no og eit forslag
FuglFøniks Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Sjekk følgende: - Har du overklokket? Kan se sånn ut men du sier at du ikke har gjort det så jeg får vel tro på det - Åssen skjermkort har du (kan forsåvidt si alt du har)? Har du skjermkort med vifte på eller uten (passiv kjøling)? Kan være et varmeproblem dette her... - ... Sjekk temperaturer med et program, f.eks. Everest Home Edition (bruk www.google.no). - Har du husket å avinstallere den gamle skjermkortdriveren når du har installert ny? osv osv. Må få svar på dette først Vi skal nok få fikset dette EDIT: Om du har ATi-skjermkort; last ned ATitools, og sjekk etter artifakter der Endret 19. oktober 2004 av pain
highlander Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg hadde samme problem i GTA Vice CIty på pc, men jeg har bigtime cs-driver aka gammel driver.
FuglFøniks Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Jeg hadde samme problem i GTA Vice CIty på pc, men jeg har bigtime cs-driver aka gammel driver. Host, hark... CS-geek Endret 19. oktober 2004 av pain
thomassit0 Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 haha også er det en bug i CSS så hvis du kaller deg %n og blir drept så faler du ut til desktop og _alle_ på serveren faller ut.. lol
cell Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 (endret) - Har du overklokket? Kan se sånn ut men du sier at du ikke har gjort det så jeg får vel tro på det Har ikkje overklokket - Åssen skjermkort har du (kan forsåvidt si alt du har)? Har du skjermkort med vifte på eller uten (passiv kjøling)? Kan være et varmeproblem dette her... 1024 mb ram (merke husker eg ikkje) amd 64bit 2.0 ghz Geforce fx 5600 (vifte) xp pro - ... Sjekk temperaturer med et program, f.eks. Everest Home Edition (bruk www.g veit ikkje om det her var rett plass å sjå, har aldri brukt programme før. - Har du husket å avinstallere den gamle skjermkortdriveren når du har installert ny? Ja Om du har ATi-skjermkort; last ned ATitools, og sjekk etter artifakter der :)oogle.no). Har ikkje ati Endret 19. oktober 2004 av cell
Atomet Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Nå kan jeg kun koble til en server før jeg starter cs: s, ikke etter, noen som har samme problem?
Hr. Jenssen Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Problemet til trådstarer ser ut som et typisk "ikke-ny-nok-driver-til-skjermkort" problem, selv om det da ikke er 100% sikkert at det er et slikt problem..
SpinNdre Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Om du har ATi eller ei, last ned ATITool og bruk artifact scanner funksjonen, det funker på alle skjermkort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå