Gå til innhold

Sunsway A8001, noen som har prøvd den?


Anbefalte innlegg

Hei. Tenkte kanskje å kjøpe denne mp3 spilleren, iom at den har både radio, SD minnekortplass, og er ganske billig. Så kan jeg kanskje kjøpe et kort på 1Gb i tillegg. Men jeg finner ingen tester av den på nettet, så jeg spør her på forumet. Er det noen som har prøvd den, eller som kan si noe om den i det hele tatt?

 

PS: Har søkt på forumet også ja, men finner kun poster lignende denne, men uten svar :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte denne spilleren for en uke siden, og for å si det sånn: Den skal tilbake! Jeg og ble ganske imponert av spec'sa, og satset på at kvaliteten var bra. Der tok jeg kraftig feil! Jeg har aldri i mitt liv vært borti et produkt av så elendig byggekvalitet! Alt av knapper, alufronter, deksler osv er så utrolig løst at det er en skam. Bildene svarer absolutt ikke til produktet. Du ser faktisk rett igjennom spilleren! Kretskortet ligger åpent for dagen, og det knaker og braker når man trykker på den. :hmm:

 

Må vel nevne at lydkvaliteten var upåklagelig, både når det gjelder mp3 og radio, og ellers fungerte alt som det skulle. Men det veier absolutt ikke opp for den dårlige byggekvaliteten!

 

Mitt tips: Kjøp en annen spiller, eller vent til de har greid å pakke inn teknologien sin bedre! :thumbup:

Lenke til kommentar

Begge utgavene har en pålimt alu front. Jeg kjøpte den med svart plastikk, da jeg etter å ha vært i kontakt med utallige webshops, inkl Komplett.no, ga opp å finne den du sikter til. Det eneste jeg vet om den grå, bortsett fra at ingen har den, er at fyren i kundeservice på Komplett hadde sett den, og hadde blitt skuffet... Men de hadde den ikke da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...