raid2 Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 En kompis spurte meg om man kan ha cs:source uten å ha HL2 siden han ikke liker å drepe monstere... men går dette? Han mener altså at det er dumt å betale for HL2 som han bare skal ha for å spille cs:source Vet dere om det kommer noe slikt som Cs:cz med source motoren?
DDDD Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 CSS er bare en mod til HL2, derfor må man ha HL2.
MrLee Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 (endret) CS:S er multiplayer delen til HL2 ...ergo du kan ikke kjøpe det standalone...iallefall ikke med de opsjonene de gir deg via steam i dag... men i og med at ett evt. CS:S standalone ville kosta ca like mye som HL2 bronze pakken, hvorfor ikke kjøpe bronze pakken? det er ikke som om at de KREVER at du runner HL2 før du spiller CS:S Endret 19. oktober 2004 av MrLee
Hermans Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Kanskje senere , ettersom du kan/kunne kjøpe individuelle mods/spill via Steam. (Browse -> Individual games) Er ikke helt sikker
raid2 Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 Takker for svar alle sammen. Får vel vente en stund å se hva som skjer.
Janivars Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 be no han kompisen om å gi hl 2 en sjanse.. Det er jo oppfølgeren til verdens mest selgende fps..
-Teddy- Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Ville gjerne hatt KUN CSS jeg og, men får vel bare "ta med HL2 på kjøpet" da... Kommer vel ikke til å koste så mye uanz får jeg håpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå