Gå til innhold

Nedlasting av tv-serier lovlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke lovlig, men det er da ikke værre enn å ta opp samme episoden på video hjemme. Som jo HELLER ikke er lovlig men allmenn godtatt praksis uansett.

 

Du skulle bare visst for et kolossalt bråk det var på 70-tallet når opptagbare kassetter kom på markedet!! Plateselskaper gikk amok med søksmål hit og dit fordi man kunne KOPIERE musikken deres til en annen kassett.

Høres det kjent ut eller? Videoen hadde nok sine motstandere i filmindustrien også, siden det er Record funksjon på den...

Den debatten dukker visst opp en gang hvert tiår når en ny teknologisk sak kommer på markedet.

Lenke til kommentar

Men, korleis er det visst eg tar opp ein tv-serie med dei tilhøyrande reklamepausene, då får jo dei som betaler reklamen valutta for pengene, som då gjær at dei kan betale tv-selskapa for å sende reklamen, visst noken forstår kva eg meiner?

 

Norske tvkanaler taper på at eg laster ned dei nyaste amerikanske seriane, men dei amerikanske tvselskapa vil vell då kunne registrere antall nedlastninger og kreve betaling av reklamene deretter?

mange sjåarar=høge reklameinntekter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...