Gå til innhold

Hva synes dere om denne?


Anbefalte innlegg

det første jeg tenkte på når jeg så siden var at headeren er sterkt inspirert av PoleCat sin paradoxia.org

ellers er siden grå og kjedelig,

lite grafikk

kanskje du kan legge inn noe for å skille meny og innhold

det er ikke en dum idè å ha en annen bakgrunnsfarge enn fargen bak innholdet. skaper variasjon (altså større forskjell)

er hovedsaklig 2 farger som går igjen,

oransje og svart ( i forskjellige nyanser)

prøv å legg inn flere farger som matcher. det vil gjøre siden litt mer spennende og

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare så det er helt klart: Har ikke sett på paradoxia.org. Hva er morroa med å kopiere en side(enda mindre moro når alle her på hele forumet tydligvis vet om den også:p)

 

Kommer ny side om en stund, starta helt fra bunnen av.

 

(BTW: PoleCat sin header er jo hysertiks forskjellig da, kom ikke å si at innholdet er likt. Eneste like trekk er avis-opplegget. Hos meg står det Breaking news og Zythius med STOR skrift og i PoleCat sin står det Blog og demotation, shocking news merker man knapt ved første øyekast)

Endret av Zythius
Lenke til kommentar
Bare så det er helt klart: Har ikke sett på paradoxia.org. Hva er morroa med å kopiere en side(enda mindre moro når alle her på hele forumet tydligvis vet om den også:p)

 

Kommer ny side om en stund, starta helt fra bunnen av.

Da beklager jeg for at jeg sa det, men jeg tror at du har sett det designet der en gang før, da hadde den en annen adresse (husker ikke helt, men mest sansynlig http://blog.demoted.org)

 

Kanskje du ikke husker :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...