Gå til innhold

Peeeeneste rompe...? Post dine beste rompebilder. (Les førsteinnlegg, regler endret 24.04.11)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen finne en nattarompa til meg ?? ;)

 

Her har du en.

OK legg deg godt under dyna å lukk øynene og tenk på denne http://koti.mbnet.fi/bleach/pebat/Ass_078.jpg

som kunne ha ligget der :o

 

Og da ble det våkenatt - igjen! :D

 

Å hvorfor det da, kan du ikke sove med andre i sengen din. Det er da ikke noe problem, det er bare å lukke øynene dine å telle sauer det. :lol:

Har man noe fint å ligge inntil blir man vant etter en stund :D

Lenke til kommentar
penest rumpe, hmm.. det er vel helst gutter som sier dette om jenter! men jeg syns faktisk at mange gutter kan gå i litttrangere dongeri bukser eller noe- så vi jenter Kan få muligheten til å se...!

 

mr. luke.. for min del :)

 

Problemet med gutter og trange dongeribukser er at klemmer det bak så klemmer det gjerne foran også. Og det vil man helst ikke... :oops:

 

Tillegg: Rimelig vondt å ha så trang dongeribukse at man klemmer testikla mellom sømmene når man setter seg ned (been there done that, brukte buksa to ganger og aldri mer...). Dessuten er det litt 80-talls å ha veldig trang dongeribukse. Det glade millennium har innført telt med belte-hemper. :woot:

Lenke til kommentar

________

 

Altså buksene trengr jo ikke være direkte pøleskinn, men kan gjerne være litt litt stram.. hvertfall sånn at vi ser formen på rompen

 

Dessuten, personlig er jeg ingen fan av telt med belte- hemper! Bukser til dere gutter trenger ikke være slengbukser fra 70 talet eller stramme pøleskinn., men bare litt form på rumpen.. så er vi mer enn fornøyd :)

Lenke til kommentar
________

 

Altså buksene trengr jo ikke være direkte pøleskinn, men kan gjerne være litt litt stram.. hvertfall sånn at vi ser formen på rompen

 

Dessuten, personlig er jeg ingen fan av telt med belte- hemper! Bukser til dere gutter trenger ikke være slengbukser fra 70 talet eller stramme pøleskinn., men bare litt form på rumpen.. så er vi mer enn fornøyd :)

 

Høres ut som en forferdelig, vanlig, kjedelig dongeribukse. But whatever makes you happy... :wink:

Lenke til kommentar
Sinnsykt hvor lite jeg har å gjøre på jobb nå da... Skal gå på leiting etter flere ting å poste her, skal nok finne en rompe som er verdig. Mener å huske den dama i avataren min har et temmelig ok bilde av stussen sin :yes:

 

Nattevakter skal ikke være stressende, med mindre du jobber på akuttmottaket i Los Angeles :wink:

Lenke til kommentar
Sinnsykt hvor lite jeg har å gjøre på jobb nå da... Skal gå på leiting etter flere ting å poste her, skal nok finne en rompe som er verdig. Mener å huske den dama i avataren min har et temmelig ok bilde av stussen sin :yes:

 

Nattevakter skal ikke være stressende, med mindre du jobber på akuttmottaket i Los Angeles :wink:

Nåh, det er jo ikke stressende, bare "rolig". Vil ikke kalle å sitte på ræva, surfe nettet og spise is som noe stress ;). Digg... fikk nettopp feriepengene mine på konto :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...