Gå til innhold

Peeeeneste rompe...? Post dine beste rompebilder. (Les førsteinnlegg, regler endret 24.04.11)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
sjekk hårene. :tease:

ikke spørr meg hvordan jeg s det :blush:  :whistle:

Hår er helt naturlig og gjør ingen ting om en jente har litt av.

hehe. jeg syntes ikke det var ekkelt men. bare sånn rart å se på "modeller" som har hår.

Endret av oddis89
Skrevet

den peneste rompen jeg noen gang har sett er den som tilhører ei i klassen den er sinnsykt pen. spurte henne om jeg kunne ta bilde av den og legge den ut her men hun sa nei gitt. lurer på hvorfor hmmmm :p .

får slenge inn et bilde jeg oxo da. er ikke direkte stygg den. slår ikke den til hun i klassen min men alikevel veldig bra.

Skrevet
ohh, den der var rå! kjentfolk?

er dessverre ikke det :( fant de på ett annet forum men husker ikke hvilket nå i farta, har sånn ca 90 bilder til av samma dama :love:

Skrevet
Arnold er rå han, det er ikke det, men det er stykt med så mye muskler!

Ånei du! gleder meg til jeg blir tilnærmet!! men nok ot, her skal det postes og prates om rumpeR! :)

:love: Kan du legge ut link eller større bilde? PLIIIIIIS?? :D

Skrevet (endret)
:D  aha! det bildet er omtrent det eneste som overlevde av "jente-rompe" bildene fra tg.. jeg som tok så mange! de fleste gutterompene er og borte.. teite cf-kortet som gikk til helvete..  :grumpy:

men hvem det er aner jeg ikke..  jeg var bare ute å gikk tur da øynene mine falt på ei rompe som stod å posa..

Haha! Har et par av bildene du tok på lur enda! :)

BTW:

post-63-1107906238_thumb.jpg

Endret av Vaffelkake
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...