MF4355 Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 hallo.. noen som har noe kjenskap til eit godt brenneprogram ? så fårminsker dvd filmer osv.. brukte DVD X copy.. men de vil ikkje virke lenger.. dvd shrink har eg og prøft men nå dvd'ane er større en 4,7gb.. så vil de ikkje brenne... dvd x copy fårminska jo filmane.. noen fårslag til kva eg kan bruke eller gjøre ?
TheGizmo Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Hei, tenkte du å brenne dvd i full strørrelse eller ønsker du å forminske dem? Den nyeste dvd shrink forminsker dem automatisk til ca 4,4 GB, og da kan du brenne dem ut. selv bruker jeg dvd shrink til å forminske en vanlig dvd som er på ca 7-9GB, brenner disse ut med Nero etterpå... Liten guide fra DinSide
MF4355 Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Skrevet 18. oktober 2004 skal bare ta kopier av mine dvd'er.. vil brenne di inn på dvd.. men ikkje myste noe av filmen lixåm.. slik som dvd x copy jør..
Wipeout Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg komprimerer og brenner backup av mine filmer med dvdshrink
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå