Gå til innhold

Norske priser / EU priser.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kabler er det faktisk det noen butikker lever på, så det er ikke så utenkelig at det er dyrt.

Det er jo disse små tingene som butikker og netbutikker har sin største profitt på, mens hardware sånn som harddisker, cpuer osv tjener butikkene ofte minimalt på.

Lenke til kommentar
kabler er det faktisk det noen butikker lever på, så det er ikke så utenkelig at det er dyrt.

Det er jo disse små tingene som butikker og netbutikker har sin største profitt på, mens hardware sånn som harddisker, cpuer osv tjener butikkene ofte minimalt på.

Joda, det er her de har den store profitten, men likevel,

I Tyskland 2€ = 16 kr.

I Norge 75 Kr.

Det er en rimelig stor differanse, spesielt med tanke på at det er komplett i begge land. :no:

Det jeg ikke liker er at de er i Norge de skal ha den store profitten - jeg vil ikke subsidiere resten av Europa.

 

Arne

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke tatt meg tid til å sjekke men jeg er sikker på at hvis du gjør samme test på en harddisk så kommer Norge veldig mye bedre ut. Fortsatt sikkert dyreste men med veldig mye mindre margin, Norge er jo et høykostland.

Det dette egentlig sier er at kabler er noe Komplett ikke ønsker å konkurrere på pris med. Nettopp fordi de som skal ha en kabel de kjøper gjerne den da der hvor de bestiller alt det andre stuffet sitt.

 

Cobos

Lenke til kommentar
kabler er det faktisk det noen butikker lever på, så det er ikke så utenkelig at det er dyrt.

Det er jo disse små tingene som butikker og netbutikker har sin største profitt på, mens hardware sånn som harddisker, cpuer osv tjener butikkene ofte minimalt på.

Joda, det er her de har den store profitten, men likevel,

I Tyskland 2€ = 16 kr.

I Norge 75 Kr.

Det er en rimelig stor differanse, spesielt med tanke på at det er komplett i begge land. :no:

Det jeg ikke liker er at de er i Norge de skal ha den store profitten - jeg vil ikke subsidiere resten av Europa.

 

Arne

Kjøp kabler på Clas Ohlson, da...

Så har det kanskje litt med hva vi tjener her til lands... Sverige klager over dyre priser ;) (på mat)

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...