Gå til innhold

Hvilke serier Ser/så du på? (Se 1. post)

111 stemmer

1. 1. Hvilke serier Ser/så du på? (Se 1. post)

• 24, Sesong 4
      20
    • C.S.I, New York
      2
    • Lost
      32
    • Alle elsker Raymond
      2
    • Frasier
      1
    • The O.C
      7
    • Stargate SG1
      7
    • That 70’s Show
      7
    • M*A*S*H
      0
    • Mythbusters
      7
    • Simpsons
      8
    • Futurama
      5
    • Naruto
      4
    • Family Guy
      5
    • South Park
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Oooh. Sett Episode 1 nå. Fy så spennede, dette virker lovende. :w00t:

vist du syns første episode var spennende, kan du bare glede deg til du kjem lenger ut i serien, då vert det virkeleg spennende.

Skrevet
Oooh. Sett Episode 1 nå. Fy så spennede, dette virker lovende. :w00t:

vist du syns første episode var spennende, kan du bare glede deg til du kjem lenger ut i serien, då vert det virkeleg spennende.

Det har du sannelig helt rett i. (Har kommet til e07 btw.)

Skrevet

Tenkte at jeg skulle ta litt info..

Lost driver nå med sesong 1, har sett 7, men det er planlagt 23 episoder, hittil har det gått 14 episoder i USA, canalen ABC sender dette hver onsdag.. Noen som vet om muligheter for og få inn amerikanske kanaler på Sattelitt (PARABOL) ?

så send meg en PM ;)

skal vel begyne og se på 24 sesong 4 :!: , her som alle andre plasser er norge trege, men TV2 skal begyne sine sendinger snart, noen som vet når?

USA har allerede sendt 5 episoder..

Skrevet
Tenkte at jeg skulle ta litt info..

Lost driver nå med sesong 1, har sett 7, men det er planlagt 23 episoder, hittil har det gått 14 episoder i USA, canalen ABC sender dette hver onsdag.. Noen som vet om muligheter for og få inn amerikanske kanaler på Sattelitt (PARABOL) ?

så send meg en PM ;)

Det blir vel umulig i og med at satelittene er geostasjonære.

Skrevet
Geostasjonære?

TV-satelittene holder en fast plassering i forhold til jorden. Amerikanske satelitter ligger over USA, europiske satelitter ligger over europa osv.

Skrevet
Så på 24. Nå ser jeg Friends halv 5 på TV", hver dag :D

Hører dere nevner 24 season 4, synes jeg hadde hørt at S3 var siste sesong jeg

Det avr planen dems, men endringer i plaene og ikke alle 24 folka er med der heller.. Men Jack Bauer er med... Sesong 4 er vist den siste....

Skrevet (endret)

Såg Pacific Blue ganske ofte tidligere.

Hotel Cæsar og Simpsons er favoritter nå, og Lost!

Edit: Fresh Prince in Bel Air hver gang eg kommer over det, og Joey hver gang eg husker det. ;)

Endret av e_hamre
Skrevet

Er på nr 12 i lost serien nå... men begyner og bli kjedelig for jeg har bare ep.13 igjen og se. det er 14 ute, emn fikk ikke tak i den..

Gleder meg til onsdag og Lost ep.3 :dribble: Ingen serie er bedre en LOST :roll:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...