Gå til innhold

Everquest 2 Beta på QXL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se her! En som selger to stk accounter til Everquest 2 betaen. Greit nok, han har to accounter, men å selge dem for 400 kroner hver, er vel "litt" ille?

Han har da ingen rett til å selge et BETA-account?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte jeg skulle legge inn en kommentar, siden det er folk som har vist interesse og saker, men så fant jeg ut at jeg ikke gadd å legge meg opp i det. Er folk så dumme og betaler 400 for en beta-account, får de bare klare seg selv.

Skrevet (endret)

Beta - accounten er for betatesting av spillet. Denne får man også gjerne gratis for å hjelpe

med til å forbedre spillet med bugs og den slags.

Endret av Rafael
Skrevet

Det der er noe drøyt.. 400 for en beta-test... Snakk om å lure suckers...

Btw. han har vært veldig flink til å ikke nevne ordet beta så mye, kun en gang i overskriften. Leste infoen han hadde skrevet, så ut som det var det ferdige spillet han solgte... men dog...

Skrevet

det er bare synd at meste parten om ikke alle som kommer med i beta testingen ikke bidrar med noe de vil bare teste spillet og thats it

Skrevet

Jepp, men det som var litt synd var at det bare var ferdigmaler man kunne velge mellom, så jeg måtte velge piratkopiering. Det er jo ikke akkurat det det er, men det er litt indirekte.

Håper at de viser at de er en smule seriøse, og stenger auksjonen hans hvertfall :yes:

Skrevet

Enda værre er det å betale for å være med på en betatest når spillet i tillegg er like kjedelig som å se maling tørke på veggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...