Enviro Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Jeg er ganske fersk med BF og har akkurat lagt inn BFV. Et utrolig bra spill forresten Jeg vil trene på å fly helikopter. Finnes det mods el. som er beregnet på dette? Evt. hvor finner jeg det?
Potetdamen Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Her har du et veldig bra et. Har trent en del selv på dette map'et. http://battlefieldvietnam.filefront.com/fi...LTraining;25360 det er både fly og heli's på det map'et..
Svein_Jarle Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Det er ikke anbefalt og trene på en annen mod enn den du skal spille på... Det er også viktig og huske på at Helikoptermodellen i DC_FINAL er basert på Fly-avionikken i BF1942, mens i BF: V er det laget en egen helikoptermodell...
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Eg lærte meg å fly helikopter på DC, og det var no prob for meg å fly det i f.eks BF V Forskjellen er ikkje så stor...
aurstad Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Bare ikke logg deg på en eller annen server og lek deg... lær deg først med boter og så prøv deg online.. sparer oss andre for mye irritasjon Funker greit å lage et local game i coop mode med et par boter og så teste ut helikoteret.. men husk at botene er meget dumme til å fly da.. sirkler for det meste..
Enviro Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Bare ikke logg deg på en eller annen server og lek deg... lær deg først med boter og så prøv deg online.. sparer oss andre for mye irritasjon Funker greit å lage et local game i coop mode med et par boter og så teste ut helikoteret.. men husk at botene er meget dumme til å fly da.. sirkler for det meste.. Jepp, det var det jeg gjorde (local). Funka fint. Og JA, de har merkelige måter å fly på. Endret 27. oktober 2004 av Enviro
Enviro Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Skrevet 27. oktober 2004 Flere spørsmål: Kan man løfte tankser fra det andre laget? Kan man løfte kanoner? Kan man løfte andre (mindre) helikopter? Jeg fikk det ikke til ihvertfall
warillion Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Synes at DC sin helikopter motor funker mye bedre en den i BFV. Kan vær at jeg er vant med DC da, men slike ting som at når du slipper gassen så står du bare der. Mye kjekkere å kunne trikse med helikopteret, looper, slippe å så trekke deg opp igjen, og slike ting. I BFV tror jeg ikke det var så lett å ta looper og leke seg med helikopteret. Liker DC jeg BTW: tren deg på lokalen du, du får roen på det etter hvert Endret 27. oktober 2004 av warillion
tbend Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Vanskelig i dc åsså, må ha høyde.... Dc Lostvillage på Dc er konge å leke seg mellom bygningene!
Lucas Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Vanskelig i dc åsså, må ha høyde.... Dc Lostvillage på Dc er konge å leke seg mellom bygningene! trøtt ? En god utrfordring er Lostvillage NOPARA, ingen fallskjerm, ingen stinger ! da er utrfordringen å klare å holde seg unna factory fordi der er det RPG !
Croyfer Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Huskeregel på Public-servere: If you can't fly - DON'T TRY !!
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Enig! Hater n00bs som flyr for første gang på internett-game, og crasher fly og helikopter!
Brighto Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Enig! Hater n00bs som flyr for første gang på internett-game, og crasher fly og helikopter! spessielt viss du sitte på!
Snorre Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Vet dere hva jeg hater mest. Baner med fly og helikopter på, på public servere. Da står alle sammen og venter på helikoptere/fly og hvis noen ser at du rekker fram før han/hun så skyter de deg i ryggen og tar helikopteret. Fly/helikopter baner funker bare på lan der det er avtalt hvem som flyr osv og i klan. Desverre er jeg ikke med i noen klan da jeg ikke har tid til dette.
Enviro Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Skrevet 28. oktober 2004 Slapp av, slapp av, jeg har ikke tenkt å spolere et game på internett med å crashe :!: Vet hvor irriterende dette må være... Derfor jeg spør om tips til trening
Croyfer Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Slapp av, slapp av, jeg har ikke tenkt å spolere et game på internett med å crashe :!: Vet hvor irriterende dette må være... Derfor jeg spør om tips til trening Følg de tipsene som er gitt deg i denne tråden, og så sees vi kanskje på slagmarken om 6-8 måneder ! (jk)
Snorre Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Slapp av, slapp av, jeg har ikke tenkt å spolere et game på internett med å crashe :!: Vet hvor irriterende dette må være... Derfor jeg spør om tips til trening Følg de tipsene som er gitt deg i denne tråden, og så sees vi kanskje på slagmarken om 6-8 måneder ! Haha. Det var vel så lang tid som du brukte å lære på å fly helikopter det, croyfer Følg rådene som er blitt nevnt. Det finnes også enkelte baner du kan laste need fra internett, hvor det er utplassert ting du kan skyte på osv. Disse er meget pøraktiske.
Croyfer Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Følg de tipsene som er gitt deg i denne tråden, og så sees vi kanskje på slagmarken om 6-8 måneder ! Haha. Det var vel så lang tid som du brukte å lære på å fly helikopter det, croyfer Neida, det tok nok ikke så lang tid - var nå mest ment som en spøk! Men jeg husker hvor imponert jeg var over en kompiss som i begynnelsen fikk til å lande heli uten å sprenge det =) Those days...
bamsefar Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Tok meg vel en god time å venne meg til heli i BFV, men det tok meg minst 2 uker å lære meg hvordan man plukker opp ting med waieren uten å bruke 20min på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå