Gå til innhold

Nå har jeg fått min 6260!


Eirik-h

Anbefalte innlegg

Og så et annet problem som jeg lurer på om noen andre enn meg "sliter" med...

Det gjelder ordlisten i telefonen. Det skal vel være slik at ord som ikke finnes i ordlisten vil bli lagt til første gangen man skriver disse (f.eks ifm tekstmeldinger).

Neste gang ordet skal skrives ligger det allerede inne og man slipper stave det på nytt. Dette fungerer bare delvis på min telefon. Stemmer det at det kun er plass til noen få nye oppføringer i ordlisten (5-10 oppføringer) før den begynner å skrive over innlagte ord? Ordlisten på min eldgamle 3310 er jo bedre enn dette....

 

Slik er ikke min..

Endret av Pixi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HELT umulig, ja.... særlig.... det er jo bare å finne seg et program det! byttet skjermsparern etter to dager.

Hvordan program brukte du? :hmm:

bruker psiloc's Screen Saver. funker bare fint... men det er jo begrenset hvor mye nytte det er i det når det uansett ikke lyser i skjermen etter 15secs med idle-tid. man ser liksom screensaver'n om man konsentrerer seg, og har skjermen oppe.

 

fikk igjen telefonen min fra rep og gledet meg som en liten unge til å teste den. rep-folka hadde slettet alt på telefonen, 1000 sms'er i innboksen, alle bildene og telefon-nr'ene (nr'e hadde jeg heldigvis kopiert på sim-kortet). det var litt kjipt da, men verdt det om telefonen var som den skulle. MEN DET VAR DEN F@#% IKKE!

 

akkurat like dårlig som når jeg leverte den inn! faktisk enda værre, fordi rep-folka har laget en 0.5cm ripe i display-glasset som går tvers igjennom... viste det til expert-fyren og han skulle får fiksa det. fikk den igjen på fredag og dro til sverige fra søndag til torsdag, så i morgen eller lørdag er det "operasjon klag-på-telefonen-igjen" som står på programmet... begynne å bli lei nå og vurderer å bare be om å få igjen pengene eller få en annen telefon... når nokia reklamerer med mp3-spiller, og jeg kjøper en telefon til 3800kr (minus 2000 i forsikring fra forrige tlf) så vil jeg f@en meg ha en telefon som ikke er "ubrukelig"...

 

grrrrr :realmad:

Lenke til kommentar
fikk igjen telefonen min fra rep og gledet meg som en liten unge til å teste den. rep-folka hadde slettet alt på telefonen, 1000 sms'er i innboksen, alle bildene og telefon-nr'ene (nr'e hadde jeg heldigvis kopiert på sim-kortet). det var litt kjipt da, men verdt det om telefonen var som den skulle. MEN DET VAR DEN F@#% IKKE!

 

akkurat like dårlig som når jeg leverte den inn! faktisk enda værre, fordi rep-folka har laget en 0.5cm ripe i display-glasset som går tvers igjennom... viste det til expert-fyren og han skulle får fiksa det. fikk den igjen på fredag og dro til sverige fra søndag til torsdag, så i morgen eller lørdag er det "operasjon klag-på-telefonen-igjen" som står på programmet... begynne å bli lei nå og vurderer å bare be om å få igjen pengene eller få en annen telefon... når nokia reklamerer med mp3-spiller, og jeg kjøper en telefon til 3800kr (minus 2000 i forsikring fra forrige tlf) så vil jeg f@en meg ha en telefon som ikke er "ubrukelig"...

 

grrrrr :realmad:

Du skulle brukt PC-Suite til å ta en sikkerhetskopi før du leverte den inn.

Jeg prøvde sikkerhetskopi-funksjonen, og den var faktisk helt genial. Alle instillingene, meldingene, kontaktene, kalenderoppføringene etc ble lagt inn igjen da jeg gjenopprettet sikkerhetskopien på telefonen. Men det er jo lett å si i ettertid...

 

Har du fått igjen telefonen din etter service nr. 2?

Jeg leverte inn telefonen til service igår. Får den sikkert igjen idag eller i morgen. Har mine tvil på om de klarer å fikse lydproblemene. Vurderer også å levere den inn / erstatte den med en annen telefon. J#%la irriterende. Telefonen er jo egentlig proppfull av muligheter og funksjoner, men når mp3-lyden er så tragisk så er ikke jeg fornøyd...

Lenke til kommentar
Be om en software oppgradering hvis dere leverer den inn.

Det burde vel fikse noen problemer.

Jeg skal ihvertfall gjøre det når jeg sender inn min.

Blir vel ikke lenge til.

Har fått tilbake telefonen min fra service.

Softwaren har blitt oppdatert.

Det kan virke som om hakkingen i mp3-låtene er borte, men lyden er ikke blitt bedre. I følge verkstedet var det ikke noe å gjøre med. Lyden var rett og slett dårlig på denne telefonen. De hadde prøvd flere andre nye 6260 telefoner - og alle var det like dårlig lyd i. De var ganske overrasket over den dårlige lyden - for i alle de andre mp3-telefonene de hadde var det mye bedre lyd.

 

Jeg har også ringt nokia og fortalt om problemet.

De hadde ingen forklaring - selvfølgelig, men eneste håpet var at programutviklerne hos nokia kanskje ville komme med en oppgradering av softwaren som ville fikse problemet med dårlig lyd.

 

Så nå returnerer jeg telefonen. Og håper at jeg finner en som er like full i muligheter - men med bedre mp3-spiller.

Det tror jeg kan bli vanskelig...

 

En annen ting jeg oppdaget var at kameraet ikke vil starte etter at telefonen var på service.....

Lenke til kommentar
:hmm: Hva følgte med telefonen? Hvordan er dn i forhold til Nokia 6600? Ps. Sony ericcson k700i kan ta 1280 x 800 med camera..(altså 1,3 mp) :dribble:  :thumbup:

Hva har S700i med dette å gjøre?

 

Uansett er det nok feil det du sier. S700i tar bilder i oppløsningen 1280 x 960. Dette utgjør 1,23 mp, men ofte sagt som 1,3 mp ja.

hvorfor snakker du om S700i ?

 

Synes han skrev K700i .... ;)

Lenke til kommentar
sjekket ut denne mobilen idag... fy for et beist!!!

S700 blir jo en liten tass i forhold!!!

Men fy å mye spennede det er innpå telefonen.

Fullspekka med funksjoner.

 

Har skaffa meg UltraMp3 nå. Lyden er mye bedre. Har begynt å bruke MP3 spilleren en god del nå...(i timene :p )

 

Blir nesten mer og mer forelska for hver dag jeg....

 

å.... Jeg fant ut en skikkelig tøff ting....

Hvis man f.eks hører på MP3 i headsettet, så er det noen som ringer så hører man ringetona i headsettet.....

Så kommer det kule....

Nokia har plassert en knapp der man skal snakke inn :ohmy: Svart område.

Så hvis noen ringer så slipper man å bla opp telefonen ifra lomma.... bare trykke på knappen og snakke ivei....

 

Kvaliteten er utrolig bra i headsettet og de jeg snakker med hører meg krystallklart, selv om jeg ikke har mic`en rett foren munnen.

Hadde den innafor jakka engang og de hørte meg bra for det :ohmy:

 

En ting jeg stusser litt på... Batteriet varierer så mye... noenganger holder det en dag når jeg ikke bruker den så mye(fullada)

Mens andre ganger kan det gå flere dager mellom hver lading med litt bruk.

 

Det er fremdeles en sånn "Bzzzzzz" lyd ifra batteriet når jeg åpner telefonen.

Jeg gikk i en mobilforretning og spurte hva det var, og om den tappa batteriet raskere?

Han sa: Ja det gjør den sikkert.... Send den inn du.

Lenke til kommentar
å.... Jeg fant ut en skikkelig tøff ting....

Hvis man f.eks hører på MP3 i headsettet, så er det noen som ringer så hører man ringetona i headsettet.....

Så kommer det kule....

Nokia har plassert en knapp der man skal snakke inn :ohmy: Svart område.

Så hvis noen ringer så slipper man å bla opp telefonen ifra lomma.... bare trykke på knappen og snakke ivei....

har du ikke oppdaga det før nå? headsettet er jo egentlig beregnet på å være handsfree med radio. hadde akkurat samme headsett på min 6610 og 7250 selv om de ikke hadde mp3.

 

leverte inn telefonen min på torsdag igjen, så den kommer vel uti neste uke. tviler sterkt på at den er fikset noe mer. de på expert aner ikke hva det er og er enig i at det er altfor dårlig lyd. så om den er like dårlig når jeg får den tilbake så blir det vel heving av kjøp og konvertering til samsung d500. supersexy telefon! mangeler endel av symbian's muligheter, men jeg tror det blir en slik en uansett... gidder ikke mer tull nå

Lenke til kommentar
leverte inn telefonen min på torsdag igjen, så den kommer vel uti neste uke. tviler sterkt på at den er fikset noe mer. de på expert aner ikke hva det er og er enig i at det er altfor dårlig lyd. så om den er like dårlig når jeg får den tilbake så blir det vel heving av kjøp og konvertering til samsung d500. supersexy telefon! mangeler endel av symbian's muligheter, men jeg tror det blir en slik en uansett... gidder ikke mer tull nå

Har du fått tilbake telefonen?

Kunne vært interessant å høre hvilket svar du får....

Jeg regner jo med at det vil være det samme som jeg fikk, men man vet jo aldri.

 

Har lyst til å levere inn telefonen jeg også. Men vil ha en telefon med symbian, minnekortmulighet, mp3, radio og bra skjerm/kamera - og da begrenser utvalget seg ganske mye...

 

Zand:

Hva er forresten HR-2S?

En modell? Eller et merke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...