N* Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 har en diskusjon her. jeg trodde at counter strike: source på en måte var cs2 og at det ikke vil komme noen ny cs nå med det første. en annen mener at cs2 blir gitt ut sammen med hl2 når det kommer ut, og at cs2 er en mod/påbyggning til hl2 slik som cs1.5. det kan da umulig stemme det er jo ikke lenge til hl2 kommer! har forresten noen andre spørsmål: 1.finnes det boter til cs:s? i så fall hvor? (ja, jeg har steam-versonen). 2.er det i det hele tatt noen som spiller det over nettet? tenker ikke på public men klaner ol. 3.finnes det en måte å få bedre fps? jeg har bare 40-50fps med de kjpeste video-innstillingene 4.sv_restartround... hvor har det blitt av?
Plazmatrix Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 CSS = "cs2" 1. = Ja, men en bug fra Valve fucket de, ligger fix ute på nett. 2. = Masse folk, både klaner og pub. 3. = fps er ikke alt i verden gutt..... 4. = Har ikke peiling, men om du hadde gidda lest hjelpfila så finner du den nok. mangen kommandoer som er fjerna / fornya
Babadurion Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 CSS = "cs2" 1. = Ja, men en bug fra Valve fucket de, ligger fix ute på nett. 2. = Masse folk, både klaner og pub. 3. = fps er ikke alt i verden gutt..... 4. = Har ikke peiling, men om du hadde gidda lest hjelpfila så finner du den nok. mangen kommandoer som er fjerna / fornya Nei, css (1.6). Når cs2 kommer så er det css (2.0)
Shaper^ Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 mp_restartround eller noe sånt. mp_restartgame 1 er det da ... det er jo sånn IQ brems i consollen som har vært der fra 1.6, kan du litt av kommandoen så kommer det opp ei liste... er simpelt å finne ut av..
Illmatic Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 css er vel "cs 2". ps:vi har en egen cs del, får sikkert mer svar der.
christaaah Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 css e ikkje cs2 på noen måte, så slutt å skriv det... fps teller mye din "gutt" pLAzTm3tR1Xz
Bloody Mess Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 CS:S er bare en port av gode gamle CS til en ny motor, hverken mer eller mindre.
stengah Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 is counter-strike: source, counter-strike 2?No. Counter-Strike: Source is NOT the same game as Counter-Strike 2. CS: Source features the same core gameplay that we have all come to know and love with Counter-Strike 1.6 ported over to the Source engine. Currently, not much is known about Counter-Strike 2, except that Valve has at least started "rough planning for the next Counter-Strike" according to this interview. Fra http://www.csnation.net/view.php/cssource/faq/cs2.csn DER har dere korrekt svar.
vivastar Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 (endret) CS source kan du egentlig kalle CS 2.0 men valve ville kalle det CS source, er ikke mer enn det..... EDIT: ooops,trodde CS source var cs 2.0 , men når jeg så linken over så fikk jeg svaret..... Endret 14. oktober 2004 av vivastar
Bluebeans Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 mp_restartround eller noe sånt. mp_restartgame 1 er det da ... det er jo sånn IQ brems i consollen som har vært der fra 1.6, kan du litt av kommandoen så kommer det opp ei liste... er simpelt å finne ut av.. Klar over det, derfor var mp_restart en bra start, da ville han jo merke at det var game istedetfor round
Luchy Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 CS: Source er ikke CS2... du må nok vente med å få tak i boter til source kommer ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå